![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Skal til MNL med LH fakir i oktober kl 0610 . Videre ned SQ. Kan vi sjekke inn kvelden før og bo på OSL . Slik at vi kan gå rett til kantina for kaffe og brødblings. ? ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Du kan vel sjekke inn, men ikke levere fra deg bagasjen. Og sjekke inn kan du jo uansett fikse på nettet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du bør kunne sjekke inn å få boarding kort og tagget bagasjen kvelden før. Men mulig du må droppe bagasjen på vei til kantina om morgenen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Var upresis ( igjen
![]() Ellers føler jeg ikke noe vits i å overnatte.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det er jeg fullt klar over. Jeg kommenterte på ett av svarene som ikke ga komplett info til andre som kunne lese denne tråden.
![]() |
#10 |
Gunnar
|
![]()
Meg bekjent er det ingen flyplasser som tillater innsjekk av bagasje dagen før. Du har vel egentlig ikke lov til å forlate flyplassen etter å ha levert bagasjen din. No show (pax ikke møtt opp til avgang) er en av de vanligste grunnene til forsinkelse, da vi må tømme flyet for å ta av bagasjen til de som ikke møter opp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Thomas Cook har også en flott service for dette på Gatwick, der man kan sjekke inn baggasje sin og få billetter kvelden før
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Og på Sola sjekket jeg inn tidlig og tok en tur inn til byen etterpå. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
Her snakker vi om kvelden før,slik at bagasjen "oppbevares" på flyplassen over natt..... Din bagasje på LHR var i transit og tagget til endedestinasjon vil jeg anta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gunnar
|
![]()
Med bagasje? Er en grunn til at de fleste flyplassene har bagasjeoppbevaring/porterservice. Mye som kan skje som gjør at du etter en tur til byen ikke rekker avgangen din. Men du er kanskje en av de som ikke bryr seg om stuerne som ene og alene grunnet DEG må håndtere opptil 2-4 tonn EKSTRA for å finne din bag? Den skal nemlig IKKE være med flyet om du ikke møter opp. Og hva med de andre passasjerene som kan bli 30-50 minutter sene? Det er nemlig det som er konsekvensen ved fulle fly, og mye bagasje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Har selv gjort det et par gange hvor jeg kommet ind med et fly en dag og skal flyve ud igen den næste, så kan man gå fra ankomst direkte til checkin - og undgå at skulle slæbe kuffert hjem og ud igen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lufthansa har da også system for dette på en rekke flyplasser (men ikke fra Norge)
https://www.lufthansa.com/online/por...d=1771402&l=en
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Hvilket regelverk er det som forbyr det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Også under transit hvor jeg har måtte sjekke inn igjen bagasjen har jeg først sjekket den inn og så tatt meg en tur til byen. Har aldri hørt om at noen land hadde lover mot dette.
![]() |
![]() |
#20 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ekstra security OSL? Andre steder? | SQ 777 | Reiseforum | 13 | 07-09-2013 22:26 |
Askekaos andre steder i verden... | OEH | Småprat | 4 | 21-06-2011 10:33 |
Det er bråk andre steder også | LN-KOG | Flyforum | 4 | 15-02-2008 12:31 |