![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tidlig morgen i Sydney. Bangkok neste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Vietnam. Befinner meg hjemme hos kona sin familie på landsbygda. Det blir nok en spennende dag, uten at jeg helt vet hva som er planlagt. Henger meg bare på det som kona vil jeg skal være med på
![]() Fint å leve det primitive liv litt også, selv om ryggen ikke akkurat liker å ligge på bambus.... Ha en fin dag rundt om i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra SAS-kantina på ARN. Ikke så folksomt, men ett par kjendiser sett med norske øyne hvertfall. Om dem inngår i den kategorien. Ha en strålende dag.
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra snuten på en rødnese. 19 grader kl 0800 i Oslo er jo helt latterlig, skulle likt å være et annet sted enn på jobb akkurat nå.. Satser på at noen andre nyter dagen på mine vegne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Solen skinner og dagens planer her heller begrenset. Men får vel sørge for å opprettholde brunfargen fra Frankrike. Og kanskje lese en bok. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Front section flyer
|
![]()
God søndag fra Pattaya. Merker at man var på puben i går. Ikke mye planer i dag, men tror kroppen av godt av en lengre gå tur. Mulig det blir å booke en tur til Phuket og tilbringe uka der mens vi venter på visumsøknaden til fruen skal bli godkjent.
Ha en flott søndag ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da ble det bråbestemt å reise til Gaustadblikk. Der har jeg aldri vært der, men har sirklet rundt toppen med SAS en gang da det var skikkelig godvær. Følte meg som en riktig fjellvandrer da.
Elefanten er mest usikker på valutaen der oppe. Nå er det bare å hive seg i bilen. Ha en fjong en.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo, dagens reiseplaner inneholder en båttur tur/retur Gressholmen. Ha en fortreffelig søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Alcudia på Mallorca - det blir badedag på stranden som vanlig.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra London.
Straks utsjekk så fort Fotingen har slumret seg ferdig i suiten. Må samle krefter til sitt første besøk i BA-kantina på LHR T5 ![]() Blir nok en taxi til Paddington før HEX tar oss til T5. Hjemme utpå ettermiddagen en gang og da står klesvask og utpakking på programmet. På tirsdag er det ut på tur igjen ![]() Ha en fin søndag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra ørkenriket. Reisemakker forlot DXB i natt med Swiss – så nå er man alene igjen. Blir godt med en kveld hjemme alene hvor man skal tusle litt rundt å savne jentene mens man synes litt synd på seg selv.
Har funnet en sjappe som tar rett under 100 kroner for å levere en ganske akseptabel crispy duck på døren, så etter kjapp svømmetur skal nok den få ben å gå på. Nyt dagen alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, ser ut som vi får brukbar temperatur i dag også. I går ettermiddag toppet det seg når jeg passerte Eiker-bygdene.
![]() |
#13 |
Amatør
|
![]()
Urk fra Bislett, om det ikke var for at man har ett Premiumsete på DY7001 etterpå ville jeg ikke giddi å stå opp slik som formen er nå etter gårsdagens bytur. Pakker siste rest i kofferten nå for litt under to uker på tur!
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Vestsørøst. Her skal helgevakten avsluttes før man hiver seg i bilen og farter ned til symfonihallen hvor Yes skal oppføre tre album fra søttitallet. Glææææær meg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Skaun!
Her har sommeren endelig kommet, kvikksølvet viser utrolige 11 grader utenfor, deilig da med en avkjølende regnskur... God bedring alle! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Her ulmer grillen og det skal knaskes litt kjøtt før årets siste TdF etappe settes igang! Værmessig? Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag. Ble alt for mye av… alt mulig i går. God natt.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn morn fra Siddis-land. Hviledag her før det bærer ut på nye eventyr i morgen. Skulle egentlig vasket litt klær, men her funker ikke vaskemaskinen. Nuvel. Man skal nok klare seg. Bruker litt tid å å redigere litt bilder fra turen sålangt. Ligger noen bilder i bildeforumet.
Ha en fortsatt god helg forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Varmt i Gamle Oslo. 27.8 grader inne, 27.1 ute. Godt man har Kulinaris og Farris. God søndag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superflyer
|
![]()
God kveld fra yndige Danmark. Her sitter man ute og nyter en 4-5ogtjuegrader med en kald øl og en lille en. Kim - du burde gjort som oss og flyktet fra skitværet....... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Hickok | Flyforum | 11 | 09-09-2012 19:41 |
God søndagsmorgen | Twin Otter | Flyforum | 12 | 18-03-2012 20:39 |