![]() |
|
![]() |
#1 |
777 ''Simply the best!''
|
![]()
NATO Tiger Meet 2013. Ørland Hovedflystasjon.
Lenge siden jeg har postet bilder her på forumet nå. (747 på TRD kommer) Siden jeg nå er ferdig på Videregående kunne jeg dra de sju milene til Opphaug, hvor min mor bor, for å få med meg Tiger Meet. Skal være til stede på Spottersday i morgen og også på åpen dag på Lørdag. Det krydde av flyspottere fra blant annet: Nederland, Tyskland og utrolig nok noen fra Asia (!), når jeg dro bortover i 11 tida. Krydde gjorde det også av politi og MP... Her er de beste bildene fra i går: Dette ble så som så, men likevel: ![]() Panavia Tornado X2 by SE-DDL, on Flickr ![]() F 16 4083 by SE-DDL, on Flickr ![]() RNoAF F-16 A 670 by SE-DDL, on Flickr ![]() RNoAF Dassult Jet Falcon 20 ECR by SE-DDL, on Flickr ![]() Luftwaffe Tornado ECR 45 - 93 by SE-DDL, on Flickr ![]() RNoAF F-16 Falcon 284 by SE-DDL, on Flickr Mye Fransk her også: ![]() Dassult Rafaele Tiger by SE-DDL, on Flickr ![]() Dassult Rafaele Tiger Orange by SE-DDL, on Flickr Dybdeskarphet ![]() Dassult Rafaele by SE-DDL, on Flickr Vil ønske alle en riktig fin Torsdag så langt. I formiddag skal jeg nok en gang ut for å fylle nok et minnekort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder, fine fly
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jerry og jeg drar oppover om et par timer, gleder meg veldig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Har ikke helt sansen for disse veldig glorete maskinene. Derfor er og Rafaele min fargemessige favoritt av Displayfly. Og da snakker vi om den sorte Rafaelen som flyr display. Ikke den fargerike som de stiller med på NTM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Snæksy, digger fly som går dritfort
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NTM | Jerry | Bilder & foto | 8 | 01-07-2013 16:37 |
Ørland og NTM 2012 sett fra mitt ståsted. | Piddien | Bilder & foto | 10 | 06-06-2012 22:38 |
TRD på riktig side av gjerdet | fjasebase | Bilder & foto | 6 | 20-05-2012 11:51 |
Knalldag innafor gjerdet på TOS! | Polaris | Bilder & foto | 26 | 13-04-2010 00:43 |
Spanair utenfor rullebanen på Vigra, AES - Står fast i snøen utenfor rullebanen | scandi | Flyforum | 8 | 23-03-2008 22:29 |