![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg har bestilt en reise med Varig i juli og har fått billettene i posten (GIG-LHR-CPH). Nå ser jeg at selskapet skal gjennomføre omfattende kutt i ruteprogrammet sitt. Hva skjer med bilettene mine dersom den aktuelle ruta legges ned før juli. Blir jeg booket om til en annen flight eller får jeg pengene i retur og må kjøpe nye billetter selv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Du må kontakte de/den som har utstedt bill. i første omgang. Først sjekker du om ruta går på varig.com .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sansynligheten for at de kansellerer ruta helt på sommerprogrammet er liten. Men reduksjoner med antall avganger i uka, kan skje. Ellers vil jeg tro at de overfører deg på et partnerfly for strekningen som ikke lengre flys. Eks LHR CPH, for din reise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noe som har kjøpt plakater og utstyr fra nettsiden til Boeing? | FlyboyKarsten | Samlerhjørnet | 9 | 17-04-2012 13:43 |
Atlantic Airways har lagt rute til Barcelona ud til salg | Fysikeren | Flyforum | 5 | 17-02-2012 10:03 |
SAS-rute til New York har ført til økte flypriser | kekker | Småprat | 4 | 23-09-2011 18:40 |
Refusjon av ubenyttet billett kjøpt på sas.no - hvordan? | VC-10 | Flyforum | 3 | 26-05-2008 10:25 |