![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da var tiden kommet at man skulle på kurs i Kristiansand.
Første leggen gikk til Bergen, og et kjent fjes smilte til meg fra kontoret i Widerøes LN-WFT. Bryr meg ikke om å nevne hverken flightnummer eller navn, men legger bare ut noen utvalgte bilder. Her er vi på cruise, 20.000 fot ![]() Fra TINKO til LISTI og TAMEG hadde vi 54 knop motvind. (Neste blir NASTI, og LISTI, TAMEG, NASTI blir jo en heller dirty rute ![]() ![]() Vakre Bergen passeres. Vi ser bl.a. at statsråden er hjemme og at Hurtigrutens FRAM ligger fortøyd der nede ![]() Vi nærmer oss Flesland, farten er 120 knop og vi flyr gjennom 1.560 fot ![]() Min gode venn her har selvsagt fullstendig kontroll ![]() 400 fot passeres, og vi lander på Flesland om noen få strakser. Tusen takk for en fantastisk tur til kaptein og styrmann! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder. Alltid moro med cockpit bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Siste bilde var rått
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lima November
|
![]()
Meget pent! Var det Sindre som tok deg ned?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk for det!
(Enda så mange her inne som hevder at 'Auto' som kamera-setting suger ![]() Sindre, ikke Sindre...., who knows.... Jeg er ikke så glad i hverken flightnummer, navn eller andre sånne ting når man uautorisert (men sikkert ok) legger ut bilder fra folks arbeidsplass.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bli med på ¨Første tur¨ med Widerøes nye Embraer E190 E2? | fluxie | Flyforum | 46 | 22-11-2017 10:59 |
BGO-KSU-BGO, Fokker 50 | LN-GBM | TripReports | 6 | 19-03-2011 17:23 |
Et par bilder fra KSU og BGO | N-3PB | Bilder & foto | 20 | 04-06-2009 09:05 |
KSU-BGO-OSL | mikro | Register- og ATC-Forum | 2 | 31-12-2008 21:46 |
SAS Braathens øker KSU-BGO | CK | Flyforum | 0 | 22-09-2005 08:49 |