![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Nærmere bestemt gate A20, hvor KL1124 skal ta meg til AMS, så får jeg finne meg en Fokker i retning BRE.
Klarte kunststykket å komme for sent til flighten min til AMS i går, men kombinasjonen av en ekstremt kundevennnlig person på kundekontoret til KLM og 700 DKK senere kommer jeg meg til Bremen tilnærmet til riktig tid. En god dag til dere alle!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Gardermoen!
Justin Bieber Snakkes! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra et Justin Bieber fritt Vestland.
![]() Er ikke feil, 8 grader ute, lyst på morgenen, ingen skraping av bil. Dette kan man like..... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke for mange Bieber-fans løpende rundt i gatene her i Mosjøen heller..
![]() Tok med meg varme og regn sørfra og det har storsmeltet siden søndag. Likevel fortsatt mye igjen. Lyst ute klokken 6 allerede ... litt uvant. Nå er det egg, bacon, juice og kaffe som står på programmet. CNN surrer i bakrunnen. Må de skyldige i Boston surre i helvete ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grusom sak fra Boston i går håper de får tak i de skyldige å får satt dem der de hører hjemme (les guantanamo)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra en helt ordinær # buss på vei til jobb en helt ordinær tirsdag, eller..nei, halvparten av skolene i landet er jo tømt for unge jenter med foreldre som bør bøtelegges saftig for å sende ungene sine på noe som kalles for konsert.
Skal hvertfall holde meg langt unna alt som har med Bieber og denslags å gjøre de neste dagene, bare synd at det ikke er fredag idag ellers ville jeg vært på Stena Saga! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Skulle jeg kunne si jeg skulle holde meg langt unna Jostein Bleier, men siden har absolutt skal ha mimeforestillingen sin i nabolaget, så blir man påvirket.
Intranettet er full av advarsler og hele Fornebu er gjerdet inn med dobble gjerdet. Visste ikke engang at O.B Wiik hadde så mange gjerder liggende. For det er imponerende mange. At kombinasjon ødelandet på Fornebu og de dobble gjerdene får det til å se ut som en fangeleir er også en sak. Ja ja, da er det flott det ligger an til overtid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen Belibers
http://www.youtube.com/watch?v=Vr4EQiHUicg
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 16-04-2013 at 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Gjeeesp*
Tidlig oppstandelse på Neskollen, siden jeg visstnok skal få vaskemaskin før klokken 11 i dag. Ellers fikk jeg også TV'en til å funke i går. Selger la igjen en antennekabel, men jeg fikk ikke bilde (fra Canal Digital-tuneren til TV'en) før jeg byttet den ut med en ny. Er det noe jeg kan få igjen på boligkjøperforsikringen tro? ![]() Anyway, ha en bedre tirsdag. Jeg skal selv gjøre et forsøk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tally HO fra rock&roll kantina til BA paa LHR. Sorry du med Ass'er PCen, klarer ikke aa se noe forskjell her siden jeg var her for ett par maaneder siden.
Lite hopp til Amsterdam om ikke lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hm... frokosten har vel alltid alltid vært ok. Det er etter kl 12 det skjer... God tur videre.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Morgen fra Pilestredet. Tåkehavet utafor er dårlige greier, men bleieungen Justin gjør tingene verre. Og ja de trenger inngjerdning tilnærmet en fangeleir på Fornebu, i fjor viste det seg at mobben med tenåringsjenter var verre å holde styr på enn Blitz på sitt verste. Måtte politiet være forberedt med tåregass også (hihi) neida.
![]() Synd at USA ser ut til å ha fått sin første terroraksjon siden 11/9-2001. Obama ser ihvertfall ut til å holde hode kaldt og ikke trekke noen konklusjoner før man har gått til bunns i saken. Godt er det. En Romney i stolen hadde nok kanskje reagert annerledes til det verre. Uansett en terrorist er en terrorist uansett hva slags religiøst syn, politisk syn osv de måtte ha. Last edited by Hypern; 16-04-2013 at 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bieber my ass!
God litt over lunsj fra Evjemoen i Setesdal. Her er man i full gang med dagens aktiviteter og været er regn og tåke. Fortsatt snø her også, men det smelter heldigvis. Tilbake til byen i kveld. Akk ja! Er det rart jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra CPH | Hypern | Flyforum | 25 | 30-07-2017 00:41 |
God morgen fra CPH | Someone | Flyforum | 5 | 27-06-2015 18:55 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra ufrivillig gjest i CPH | robertaas | Flyforum | 31 | 21-10-2013 21:52 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |