![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,195
|
![]()
Så har fått booket C til JFK via FRA og titter på konfigurasjon til A321 ned til FRA.
Stemmer det virkelig at denne har 30" i pitch? http://www.seatguru.com/airlines/Luf...s_A321_NEK.php Nå vil blokkert midtsete og drømmen om C (riktig LH C) videre gjøre at selv min 2m lange kropp skal overleve dette, men 30" pitch får Norwegian til å virke som en premium carrier intra-europe ![]() Ellers, er det bare å ringe å gjøre setevalg selv uten M&M status (har EBG) når man har C billetter (billetten er bestilt via LifeMiles så min S*G står ikke i billetten)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,946
|
![]()
Nå har Norwegian 29" da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,195
|
![]()
Trodde det gjaldt de gamle flyene, mens de nye 737-800 var 32, de har i hvert fall samme antall pax på denne som SAS:
http://www.seatguru.com/airlines/SAS...ng_737-800.php http://www.norwegian.no/om-norwegian/fakta/flate/ SAS har 32 x 6 - 6 (rad 13) = 186 Norwegian skriver at de har 186/189 Husker godt smerten ved å fly Norwegian de første årene.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
Location: Oslo
Posts: 356
|
![]()
Syns ikke pitch var noe problem da jeg flydde med LH A321 sist. Ikke noe verre (eller bedre) enn tilsvarende busser og griser fra LH og SK. Bør nevnes at jeg bare er 180 høy da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med Lufthansa fra MUC til OSL | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 23-02-2017 16:25 |
Lufthansa A321 retro + KLM 737 Retro + Amsterdam Airlines A320 på OSL NÅ! | SK917 | Spotteralerts | 1 | 13-07-2011 15:56 |
Roter Lufthansa med rutenr og fra /til ? | G-COLE | Register- og ATC-Forum | 4 | 02-04-2011 13:08 |
Lufthansa til/fra Sola | SpotOn | Flyforum | 8 | 29-10-2006 15:44 |