![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har aldri gjort dette før, og er rimelig "grønn" når det kommer til EB og oppgraderinger generellt.
Jeg og kjæresten skal fly til BCN 19. mai, og skal fly ned med SK4685. Har economy billett. Sliter litt med å finne ut poengprisen for oppgradering fra economy til buisness. Finner bare Economy Extra til Business (15.000 pr pers) Noen som kan hjelpe? (Blir vel snakk om stand-by oppgradering) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du kan kun oppgradere fra Extra til Biz innen Europa. Så det er nok derfor du ikke finner prisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Okay. Kjekt å vite
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Også kan du jo som regel bare oppgradere en klasse
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Flysitter
|
![]()
Om du vil imponere frøkna så er det muligheter til å kjøpe seg inn i SAS loungen på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva med å prøve optiontown lykken ?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Optiontown med SAS gjelder bare intercontinentalt.
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for flere gode svar
![]() Ja, flighten er jo ikke så veldig lang, så jeg tror vi skal klare oss fint baki ![]() ![]() ![]() Ellers så har jeg 30.000EB poeng som jeg tenker å bruke på en oppgradering en gang i fremtiden. Nå vet jeg ihvertfall at jeg skal kjøpe Y+ billetter hvis jeg skal oppgradere hos SAS innen europa. Hvordan gjelder dette hos andre *A partnere forresten? (Oppgradering med EB poeng altså) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er dyrt, stort sett bare de dyreste økonomibillettene som kan oppgraderes. Du finner informasjon på sas.no
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian med teknisk feil på fly, snudde tilbake til OSL. Burde de ha fortsatt til BCN? | Solguden | Småprat | 11 | 29-12-2014 10:06 |
OSL-CPH-BCN-ALC-OSL med JK og SK | Scanflyer | TripReports | 13 | 20-04-2012 19:07 |
Selskap med best mulighet for oppgradering med poeng SAN-OSL | BårdK | Reiseforum | 12 | 23-05-2011 11:26 |
Scandinavian Airlines Sverige startar ARN-BCN, GOT-BCN och GOT-AGP | MD90 | Flyforum | 7 | 07-06-2007 23:22 |