sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
Last edited:
Hvor fant du dette? Har du link?Her er kartet fra 3. kvartalspresentasjonen som viser ALC-TOS
Hvor fant du dette? Har du link?
Ser at kartet også viser MOL. Det skal jeg tro når jeg ser det kommer ut pax fra et fly som faktisk kommer fra ALC og tar med seg pax tilbake. DY har nå flagegt høyt i måneder, for ikke å si år, at de skal fly både hit og dit fra MOL uten at ett eneste fly til nå har kommet ut av skydekket.
DY vil jo fly til nesten overalt i Norge fra de spanske basene - imponerende. Men det slår meg at det selskapet virkelig må hate KRS :stir
- 37 departures, increasing to 46 during the peak season:
OSL: 9x/w => 13x/w (from 23-June until 17-August)
CPH: 6x/w
ARN: 5x/w => 7x/w (from 23-June until 17-August)
TRF: 3x/w
RYG: 2x/w
BGO: 2x/w => 3x/w (from 23-June until 17-August)
SVG: 2x/w => 4x/w (from 23-June until 17-August)
TRD: 2x/w
HEL: 2x/w
GOT: 2x/w
AES: 1x/w
LGW: 1x/w => 3x/w (from September)
Hei!
This is my first post. Sorry if I don't speak Norwegian. I would like to comment some news regarding the Norwegian base in Alicante.
- It seems that Norwegian will base 2 aircrafts from early April.
- One night stop (with crew from different bases) during winter season (W12).
- New frequencies during summer season S13 (from early April): Oslo-Gardermoen (+2x to 9x/w); Copenhagen (+2x to 6x/w from W12); Sandefjord (+1x to 3x/w); Stavager (+1x to 2x/w from W12); Trondheim (+1x to 2x/w) + new routes like Gothenburg (2x/w from W12) and Gatwick (1x/w, increasing to 3x/w from September) and restart routes like Rygge (2x/w from W12).
At this time:
Good results for Norwegian in Alicante according to AENA stats in 2012. From Jan-Oct: 350.984 pax; 2.150 opx; LF: 86,4%.
Yes, MOL-ALC is one of the planned routes during next summer (between April and October) with 1 flight/week. This route was reported on 16 July.Rykter vil ha det til at DY legger ut MOL - ALC førstkommende fredag. Noen som vet noe mer (men fortsatt er det slik at jeg skal se flyet med pax ombord før jeg tror at det blir noe av det).
Jo, SK flyr feks OSL-ALC og MOL-ALC for Solgården Reiser noen ganger i året, selv om omfanget ikke er så stort. Det er turer som du og jeg og alle andre som vil kan booke.Er vel ingen som flyr charter mellom Norge og fastlands-Spania?
Well, knowing that charter traffic between Norway and Alicante is scarce (there is hardly a weekly charter flight from Oslo to Alicante during the summer season with SK), I suppose these are regular flights.The HAU route, is that operated by Norwegian, or Norwegian flying charter?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.