![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Siden jeg var i Bangkok i sommer klarte jeg å få med meg markeringen dems også. Jeg er ingen proff fotograf, ei heller har jeg utstyr til slikt. Dette er bare for dokumentasjon. Alle bildene har blitt tatt med Nikon S5100 kompaktkamera. Bildene er fra den gamle flyplassen i Bangkok (DMK). Mange bilder.
![]() Jubileumsmalt F16. Bilde av bilde ![]() Utstillingsområde ![]() Pilatus mener jeg det er ![]() Basler BT-67 ![]() Gammel Herc ![]() Usikker på denne? ![]() Militær Saab ![]() Eldre fly ![]() L39 ![]() Alphajet ![]() F5 ![]() ![]() ![]() F16 ![]() Gripen ![]() Mere kommer Last edited by HMWK; 16-09-2012 at 11:21. Reason: Tilleggsopplysninger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Denne er til LN-MOW
![]() F16 fra Singapore ![]() 734 fra NOKAir ![]() ![]() Blackhawk ![]() A345 i detalj ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Flere kommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flere eldre fly
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Div helikoptere ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fortsettelse følger |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() ![]() Fly i luften ![]() Herc ![]() F16 formasjon ![]() L39 formasjon ![]() Det var flere fly i formasjon, men de ble for dårlig Bt-67 ![]() Konglig/Vip transport ATR 72 ![]() A319 ![]() B737 ![]() Helikoptere ![]() F16 Display RTAF ![]() ![]() ![]() ![]() Fortsettelse følger |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fantastisk flott dokumentert!
Der skulle man ha vøri ja! Gleder meg til fortsettelsen!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Flott dokumentert!
![]() Det overrasker meg hvor mye forskjellig utstyr de har i inventaret sitt. Må være kostbart å vedlikeholde alt sammen. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder, fine nærbilder, fin dokumentasjon
![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk! Den Tristaren ser strøken ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det ble hele 2 dager på denne feiringen med samme opplegg begge dagene. Her kommer mere. Takker for tilbakemeldingene.
F16 fra Singapore ![]() ![]() Jupiter fra Indonesia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Flygerne fra Jupiter ![]() Flere fly som har sett sine beste dager ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mere følger |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flere fly i luften
![]() For dere som ser mye paraplyer og ikke regn så er det beskyttelse mot solen! Her er demo av redningstjenesten ![]() Gripenshowet lignet veldig på det som ble vist i Bodø i år! ![]() ![]() ![]() F16 ![]() Gripen ![]() Mere følger |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Blue Phoenix fra Thailand
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 100 år ![]() ![]() ![]() Thailanske flagets farger ![]() ![]() Saab Gripen. Han i hvit t-shirt er fra Saab Group ![]() De som fløy Blue Phoenix i blått, F16 display pilot og Gripen display piloten sammen ![]() F16 piloten tar imot heder for sin oppvisning ![]() Nokair 734 ![]() Far og sønn ![]() Takker alle som tok seg tid til titten. Stevnet var gratis og en fin opplevelse og få med seg. Solbrente ble vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra dette. Hadde gleden av å se de L1011 naskinene i 2009, da var de allerede parkert der.
Ellers knallfine bilder.
![]() |
#13 |
Former CCA F-16
|
![]()
Bra bilder, men irriterer meg litt at selv Thailand har bedre "spesial livery" på F-16 enn den norske 100 års maskinen
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Først slenger de på noen farger hist og her, smekker på en tegning av et gammelt fly på undersiden, før de topper det hele med å henge Smokewinderne under vingene, nei og nei :P |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thailand-tråden | Marcus W | Reiseforum | 272 | 13-04-2025 14:00 |
Thailand | RH | Reiseforum | 6 | 21-04-2012 21:06 |
Phuket-Thailand | evenes | Reiseforum | 7 | 25-01-2012 20:11 |