![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord, hvor man er uvanlig tidlig oppe på en søndag, men av god grunn. Om en liten stund settes snuten mot Sandefjord Lufthavn, så man kan ta en buss derfra til Oslo, og en ny buss derfra til OSL.
Der venter Qatar Airways, som ender opp i JNB tilslutt. Nytt denne gang er at man har droppet familie og ID-billetter (denne gangen) og kjøpt seg ordentlige billetter med en kamerat. God søndag, hva nå dere måtte finne på av sprell ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Noen solglimt i morgentimene, men Yr hevder det skal komme mer skyer og regn senere. Men noe skal vi nok finne på for det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
22.07.12 - en dag vi minnes våre medmennesker som mistet livet i Oslo og på Utøya.
Selv er jeg på bedringensvei, men kroppen kjører fortsatt i et helt annet gir enn hva jeg ønsker, så det blir en rolig rolig dag. Været innebærer lett dis høyt der oppe og temp. på drøyt 19 grader for øyeblikket. Ha en fredfull Søndag.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
2 x MD80 på fly-programmet i dag. Det må være lov å glede seg over. Ha en god søndag forumister! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God "morgen" fra Lillestrøm. En lang og svært bra Fly&Boss preget dagen igår. Heldigvis hadde man en Oversheriffmester som kjørte hjem, og dermed ble også avslutningen bedre enn fryktet. Så takk til alle for en bra kveld.
Ha en fin søndag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger.
Stille og rolig i huset. Merker jeg er noe støl i kroppen etter gårsdagens klatretur til Prekestolen, så dagen i dag vil ikke gå til noen store sprell, kun til en stille og rolig dag. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
Minnes 22/07-2011 med den største tanke for ofrene i Oslo og på Utøya
Sitter her med egg&bacon på tallerkenen og bikkja har funnet sin vante plass i enden av bordet, og under stekinga kom jeg på et av Homers artige diskusjoner med diverse servitørere: Homer: I’ll have the smiley face breakfast special. Uhh, but could you add a bacon nose? Plus bacon hair, bacon mustache, five o’clock shadow made of bacon bits and a bacon body. Waitress: How about I just shove a pig down your throat? (Homer looks excited) Waitress: I was kidding. Homer: Fine, but the bacon man lives in a bacon house! ![]() Tar turen til sentrum etterhvert for litt middag og å følge med på markeringene fra bakerste rad da jeg regner med det blir fullt i sentrum. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Sjåføren på neste ville visst heller ikke ha penger, så en kom seg hvertfall billig hjem ![]() Kanonbra konsert var det også. Høydepunktet må ha vært l¨ta "Aint good enough for you" som jeg fant ut at han har spilt live en eneste gang før, og det var for et ganske mye mindre publikum på et TV_opptak. Jo, også denne da ![]() http://www.youtube.com/watch?v=n7q2m...layer_embedded
Nå skal jeg gjøre fint lite resten av dagen. En god en ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Vest. Her har Weather Channel funnet ut at det skal bli pent vær i dag, så nå skalker jeg lukene og forbereder meg på det verste. Kredibiliteten er ikke helt på topp...
Katt på fanget, kaffe i koppen, Unitopia på radioen ... Alt er godt og snart blir det frokost. Tankene går imidlertid til de som er berørt av de tragiske hendelsene i fjor og i forgårs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Et sekund der trodde jeg vi måtte skrive "TS" på deg.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, jeg valgte å bli, siden jeg ikke var helt sikker på hvor hverken jeg eller dere skulle, så valgte jeg å gå dit det så mest ut som om jeg skulle selv. Fant ut etterpå at det var ett fett hvilken side av vegen jeg hadde gått på (Hva finner man ikke ut en liten time på Helsfyr midt på natten?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har ristet liv i kroppen, nå er det bare å vente på møkkaværet som er på vei.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Nøtterøy. Her skal det jobbes 2,5 timer til. Men heldigvis er det bare drøye fire dager til ferie. Ha en fortsatt flott dag alle sammen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra LAX. ferien for i år nærmer seg slutten. roadtrip på hele 8000 km på ca 20 dager er unnagjort. måtte levere inn mustangen til klokka 10 og nå sitter vi og venter på at air new Zealand sin innsjekkingskranke skal åpne. ruta blir lax-lhr og lhr-svg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God søndag kveld fra Danmark. I morgen er det tilbake til Norge etter fine dager her nede.
Noen som vet om det er stikkontakter ved stolene på color line sin voyager class? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Oryx Lounge, som er tørrlagt pga ramadan, laaang natt i vente
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Og ombordservicen hos sheriff airlines er for tiden ganske laber. Tror at Fnate satt med knærne bak ørene for å få plass foran barnesetet. Blir bedre fra neste uke med ny bil ![]() S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |