![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Førsta dag unnagjort og jeg må si dette ble en festdag til de grader,flott vær og med "full rulle" fra kl 10 til 18 ble det noen skudd fra toppen av shelter 4.
Første utvalgte bilder som følger er kun tatt med ett Olypius C-765 10xOZ ![]() Area ![]() ![]() ![]() C-17 ![]() ![]() ![]() KC-135 ![]() Hødepunktet Frecce Tricolori ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() etter 5 timer med knipsing blinket det "low bat" så det ble bare ett bilde av Patrouille Suisse ![]() Klarte å tyne batteriet max så her er noen skudd fra akromesteren Jurgis ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Håper på topp ladet batteri og flere bilder. Dette var bra!!
Quote:
Det er hverken størrelsen på utstyret eller lengden som betyr noe....., men personen bak kamera, han/hun som trykker på utløserknappen. Som den kjente fotografen Morten Krogvold antyder, er jeg sikker på at man kan lage flotte bilder også med et enkelt engangskamera om så måtte være, til og med på et flyshow.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tøffe bilder
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
shelter 4 ? Jeg var også der på lørdag, du sier om gutta i samme sort t-skjorter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
Engangskamera vs D4 med 400/2,8 på air show ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er utrolig fine bilder som nesten får meg til å angre på at jeg ikke reiste nordover denne helgen, veldig flott å få se hvordan stevneplassen var organisert.
Og Frecce Tricolore er noe av det flotteste man kan få se, velidg bra dokumentert ![]()
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Takk for hyggelige komentarer. Forøvrig så snakkes det nå om ett nytt show i 2016.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bodø airshow 2012 | Dan K.R | Bilder & foto | 4 | 18-09-2012 18:36 |
Til dere som ikke er lei av bilder ifra Bodø Airshow 2012. | jarud | Bilder & foto | 6 | 25-06-2012 01:30 |
Bodø Airshow 2012 | AggTouchdown | Bilder & foto | 13 | 20-06-2012 19:36 |
Bodø Airshow 2012, årets største flyshow og mye morro | TigerBlack | Bilder & foto | 24 | 20-06-2012 10:45 |
Bodø Airshow 2012 | STARSHIP 2 | Flyforum | 312 | 19-06-2012 23:19 |