![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Klør litt i fingrene her nå. Skulle gjerne bestilt en tur og oppgradert til first. Ser imildertid at jeg ikke kan gjøre dette på nett siden det ikke er noen CE-seter tilgjengelig i juli for bonusopptak. Sakne er jo at jeg allerede vil ha et CE-sete til LHR. Vil BA la meg oppgradere på poeng når de ikke har ledige bonusseter osl-lhr, men ledig over Atlanteren?
Funnet en tur som kan gi 520 TP. Ser forresten fra kalkulatoren at en ikke tjener tp med aa fra Canada til Usa. Stemmer dette? Last edited by Chriscross; 01-06-2012 at 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
2) Vedr C-seter OSL-LHR så mistet jeg deg. Skal du oppgradere til F må du kjøpe C-klasse, dvs. OSL-LHR er det ingen oppgraderingsmulighet fra C til F så det er vel antagelig der det butter i systemet (eller er systemet så dumt at det leter etter ledig award fra C til C?). Har selv ikke oppgradert enkeltsegmenter etter booking, men tror bl.a. Fnate utstrakt erfaring med om man får gjort det pr. web eller tlf. (Vurderer noe tilsvarende så venter på noen med erfaring jeg også) Og husk - du MÅ kjøpe på ba.com for å kunne oppgradere.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 02-06-2012 at 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Dersom en må ringe for å oppgradere etterpå koster vel det ca 250 kr, men er forsåvidt verdt det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Forstår jeg det riktig at man også kan oppgradere når man bestiller?
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg tror forøvrig ikke jeg har blitt belastet servicegebyr de gangene jeg har ringt. Men da har det vært ting som ikke lot seg gjøre på nett.
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva er erfaringen når det gjelder tilgjengelighet på cash and upgrade?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Må væreledige bonusseter, så avhenger veldig av rute, men til Østkysten har jo BA veldig mange avganger, så det pleier å løse seg med litt fleksibilitet. Bare til Nyc har de vel 12 avganger pr dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaring med upgrade hos Estonian og lounge i Tallinn | CRJ900 | Reiseforum | 0 | 21-09-2013 02:39 |
Oppgradering hos EK med bruk av miles | grindstein | Reiseforum | 3 | 02-02-2013 07:30 |
Oppgradering for Avios | Hickok | Reiseforum | 3 | 13-09-2012 20:44 |
Bestillt bilett med Finnair, oppgradere med avios? | Sondbjo | Reiseforum | 12 | 19-12-2011 19:10 |