![]() |
|
![]() |
#1 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hentet fra Widnet:
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hvem har handlet Coast Air til nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
|
![]()
Servisair ifølge OSL.no da
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jo Servisair. Litt synd å miste de men det har vel ikke noe stor betydning for oss, vi har mange flere kunder. For Widerøe er dette selvfølgelig veldig positivt så gratulerer!
hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Sikkert bedre for Coast Air og bli en større kunde hos WF enn å være en mindre kunde hos Servisair...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
WF ser ut å gå frem på handlingmarkedet. De rappet jo AY for en stund siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Det stemmer ikke helt at Widerøe tok AY fra Servisair - de tok over billetteringen - det er fortsatt servisair som handler Finnair - alt untatt billetteringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Widerøe har vel handlet Coastair i Oslo før også?
Tror nok som EB sier...de blir store hos Widerøe, men små hos Servisair. Gratulerer til WF handling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gledelig at min tidligere arbeidsgiver WF vinner kontrakter på OSL. Coastair ble jo handla av WF da Gardermoen starta opp i 1998 men har vel også hatt egenhandling med sturetjenester kjøpt av WF. Da jeg jobba på OSL for 3-4 år var det vel assistanseselskapet Medema som hadde BX handlinga med kjøp av stuertjenester eksternt.
Hvem som skal handle Coastair på rutene Bodø-Andenes-Tromsø er ennå ikke avgjort. Det er flere aktører som er ute etter denne kontrakten så det blir spennende å se hvems som får den. SGS er representert på alle tre stedene, WF er tilstede i Bodø(var tidligere i Tromsø også) og Røros flyservice er tilstede i Tromsø. Dette er en stor forbedring for andøyværingene men dog noe i overkant av hva det er behov for. Vil tro det blir en lav kabinfaktor på disse rutene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tailtip - Det har du helt rett i. Burde ha vært litt tydeligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DAT oppretter Volidisicilia, og vinner PSO kontrakt i Italia | Trdfly | Flyforum | 12 | 13-12-2019 20:27 |
Widerøe vinner kontrakt på alle ruteområdene i Nord-Norge | mcduck | Flyforum | 47 | 11-08-2017 11:24 |
Coast Air: Fra 19. august tilbyr Coast Air flere avganger mellom Stord og Oslo | Jens W | Flyforum | 0 | 18-08-2007 10:34 |