![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen overraskelse for oss som jobber med handling, selv om vi i SEA stort sett har kommet godr fra testene. Men hold dere til flaskevann, folkens. Ingen spoek aa faa dritesyke paa langtur.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flygbolagen kräver ju en klorhalt på 3-5ppm medan vanligt driksvatten har 0,3-0,5ppm (parts per million).
Detta p.g.a. av att bolagen ofta flyger till varma ställen söderut. Bättre förklaring har jag inte fått. Vid tvätt av utrustning (vattenbil) används 60ppm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og på SAS Braathens er flaskevann det eneste man får når man spør om vann...men det koster! Men når det gjelder vann så har jeg inntrykk av at jo mer det koster jo mer populært blir det!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Som et lite apropos: Vet dere hva slags mennesker som drikker vann på flaske? Det er de som ikke klarer å lese Evian baklengs...
![]() Ellers trodde jeg det ikke var aktuelt å få annet enn flaskevann på fly (har bestandig fått det!), men det er mange år siden jeg fløy i USA nå.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vannet på do er jo ikke drikkevann, og de fleste selskaper har vel en eller annen sticker som indikerer nettopp dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Over bekken etter vann? EU "Vil presse flyplasser til å selge billig vann" | Gunnar | Småprat | 2 | 28-12-2015 18:11 |
Blomster som ikke trenger vann, til WF | Fellowship | TripReports | 17 | 02-12-2008 12:32 |
Denne kniven kan du ta med på flyet, mens en halvliter vann blir du fratatt. | LCH78 | Flyforum | 9 | 09-09-2008 11:15 |
Hovedflystasjon ønsker de å bli, men vann har de ikke.... | fattyfingers | Flyforum | 17 | 02-05-2008 10:59 |
Karoline (9) fikk ikke vann | AirbusTrond | Flyforum | 42 | 06-08-2007 11:21 |