![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
med fly spotting, begynner jeg igjen!!
Hei og god dag alle sammen! ![]() Jeg ønsker å få kritikk på hva som kan bli bedre på bildene mine, kan være jeg er litt rusten etter en lang pause, hehe :P Har et mål å bli bedre i fotografering til sommeren. Det skal jeg nok klare, håper jeg ![]() Min første Wizzair på brikka ![]() HA-LWB by Sandro Stanojevic, on Flickr ![]() LN-DYR by Sandro Stanojevic, on Flickr ![]() LN-WFP by Sandro Stanojevic, on Flickr ![]() LN-DYC by Sandro Stanojevic, on Flickr ![]() LN-DYC by Sandro Stanojevic, on Flickr ![]() LN-BRE by Sandro Stanojevic, on Flickr ![]() LN-BRE by Sandro Stanojevic, on Flickr Det var det! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fina bilder, gillar dom verkligen. Det ända att tänka på skulle kanske vara att beskära bilderna lite så flygplanet blir mer i fokus. Min favorit är det andra fotot! Riktigt trevligt!
Kul att du börjat spotta igen! ![]() ![]() Eskil
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye fint her. Wizzair og Widerøe var mine favoritter. Noen av bildene kunne kanskje vært rettet opp ørlite grann. Ellers var det veldig bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder fra SVG.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fin start igjen dette
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder, den siste med SAS og vindpølsa var lekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk skal dere ha!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig rapport etter Garuda 737-ulykken | Blubird | Flyforum | 25 | 10-03-2009 22:15 |
Endelig, etter laaaang venting..... IF 200 | putzmeister | Samlerhjørnet | 5 | 02-12-2008 10:33 |
Endelig! Sverige fölger etter Danmark og tester tollbehandling på sluttdestinati | MD90 | Flyforum | 10 | 15-01-2007 18:13 |
Endelig tilbake etter 6 dager fravær !! | ATC-flyradar | Flyforum | 2 | 18-11-2006 18:50 |
Endelig kom bagasjen... etter 9 dager | turist | Flyforum | 8 | 28-08-2006 12:26 |