![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da er det offisielt. Fra 01MAR06 heter min arbeidsgiver Malév Hungarian Airlines. Det blir jobb på Oslokontoret med ja, egentlig det aller meste.
MA starter opp OSL-BUD igjen 26MAR06 med 4 i uka. DY blir vel største konkurrent tenker jeg, men MA har så klart et utmerket rutenett i området som selvfølgelig DY ikke har. Malév, ditt første valg til sør-øst Europa! http://www.malev.hu/bp/eng/I%5FFLIGHTROUTEMAP%5FENG/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er det mulig å spørre hvorfor du byttet? MAS høres jo unektelig mer spennende ut enn Malev.
![]() Lykke til i ny jobb! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer med ny jobb i Malev.
![]()
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grattis med ny jobb da! Enig med forrige taler at det høres litt mer spennende ut med jobb for Malaysian. Men det er vel i Stockholm om jeg ikke tar feil? Hva blir oppgavene på Malevs Oslo kontor da?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Gratulerer med ny jobb! Hadde litt med Malev å gjøre da jeg jobbet i Forsvaret, og det var veldig bra folk. Lykke til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hva skal MA fly med på OSL-BUD?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sikkert F70 som i fjor.. dog var det ikke akuratt stappfullt
![]() Grattis!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer med ny jobb!
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei du, noen F70 blir det nok ikke... Det blir noen form for B737.
MAS kan jo høres mere spennende ut, men hvorfor skulle det egentlig være det? MA blir on-line snart, og det er mere spennende enn å ikke være det. Dessuten, nytt er alltid spennende. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva får MA til å tro at flere vil fly med de i år (selv med 737) ift fjoråret?
De siste månedene forrige året var jo kabinfaktoren under middels.. og det var en Fokker.. Kun ett spørsmål.. ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() Edit: Ellers mener jeg å huske Malev har planlagt ruten med 737-600 til sommeren.
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Trety,
Så det var deg selv du tenke på da ja... ![]() Har en utmerket sjef der jeg er nå dog, så det vil jeg sikker savne. Om man bare kunne si det samme om hennes sjefer... "Utrolig treige" er et (to) ord som dukker opp i hodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Jeg skjønner jo selvsagt at flyparken ikke er så veldig spennende der hvor du sitter med flyparken, men for oss utenforstående virker det jo unektelig mer fascinerende med MAS enn Malev. ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Grattis!!! Tror absolutt at det er mer morsomt/givende å være ansatt i et selskap som er on-line... Hands-on til produktet er ikke så dumt... Lykke til...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Asiater er ofte slik ... gjorde samme erfaring i Eva. Men jeg ble etterhvert god til aa gaa rundt dem, til deres store ergrelse og min lokale sjefs store skadefryd. Som hvit er det ikke mulighet aa gjoere karriere der uansett, saa det sto ikke aaa mye paa spill heller .... ![]() Grattis med Malev!! Har bare floeyet dem en gang, men baken min husker fortsatt 'tresetene' paa Tupoleven. Heldigvis var de flinke til aa servere bedoevelsesmiddel ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulerer!! Skjønner helt klart at MA er mer spennende enn MH når man sitter i OSL. Dette blir moro. Husk bare å knabbe med deg det du kan av give-aways, modeller og postkort før du forlater MH....
Du har nok noen jobbbytter igjen før du tar igjen MOW og meg i antall flyselskaper.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trafikkrettigheter og Russland - utfordringer med nye Asiaruter (splittet) | Empati | Flyforum | 219 | 20-01-2019 16:40 |
Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer | LN-MOW | Flyforum | 6 | 25-05-2017 00:54 |
Utfordringer i flybransjen | fuglern | Flyforum | 6 | 14-11-2012 10:18 |
Luftsportsmiljøets betydning og utfordringer | Discus | General Aviation og sjøfly | 1 | 14-01-2011 21:41 |