Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra NSB på vei inn til siste kontordag før påske. Imorgen bærer det en svipptur til London for litt handling og kantinetoppmøtet på torsdag. Har egentlig booket via ARN for å teste BA's 767. Men teller på knappene om jeg skal kansellere og fly direkte. Har flydd bra mye det siste. Hmmm .
Etter posten til JoeW sjekket jeg og jaggu har ikke jeg også re-kvalifisert til EBG med 37 legs. På poeng var jeg omtrent halveis.
Glad Påsk!
Har egentlig booket via ARN for å teste BA's 767. Men teller på knappene om jeg skal kansellere og fly direkte. Har flydd bra mye det siste. Hmmm .
God dag fra Tokyo. Blir her til fredag før jeg vender snuten hjemover til Bergen etter noen måneder i Taipei... Gruer meg til minusgradene allerede...![]()
Bergen ønsker deg velkommen med minusgrader om natten, klink is på veiene og snøstorm. Mer vinter nå enn vi hadde i Desember![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.