![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann!
![]() Det er lengesiden eg har lagt ut noen bilder her inne nå, eller rettere sagt en helt bildetråd. Det har skjedd mye her borte som har tatt fokuset litt vekk fra bare å ta bilder, har fått mitt første flysertfikat med den gode fordelene at nå kan eg jo fly og kikke litt rundt! ![]() ![]() N1307N ![]() Skyene var passende for å prøve meg på et HDR bilde ![]() Elsker blanke fly ![]() ![]() ![]() Kikket ellers litt rundt om i hangarene ![]() ![]() Ute kom eg over en gammel Sliter, en Piper Pawnee, stilig fly ![]() Et av flyene eg syns ser litt sinna ut forfra! Eller? ![]() ![]() Venter på å vere med å fly, så prøvde noen alternative motiver ![]() ![]() ![]() Klarte ikke helt å la Steaman'en stå i fred, strøkent fly! ![]() The world through sunglasses, nesten da.. ![]() Starter og Primer ![]() En nydelig trepropell! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flyet tilbake og eg var klar for å høyresitte på noen landingsrunder
![]() Vi takset ut, tok av og gjorde noen landingsrunder før vi byttet fly til skycatcheren som eg fly og fløy en liten tur med den. Ble ikke noen bilder fra den turen. ![]() Men tok to bilder selv på turen tilbake fra McMinnville til Hillsboro ![]() ![]() __________________________________________________ _____________ Så over til noen bilder fra 28 Februar 2012. Tok med meg en venn opp og fløy rundt Mt. St Helens igår. En tur eg har hatt lyst til å gjøre siden eg begynte å fly i "Pacific Northwest" i fsx ![]() ![]() ![]() Nesten på rett høyde ![]() Vi nærmer oss St. Helens ![]() Liker Cockpiten på disse småflyene ![]() Ganske mektig å se krateret på St Helens, vanskelig å se for seg at det der har eksplodert bort! ![]() Vi klatret likegodt litt til for å holde god klaring! Det beste med hele turen var at det blåste bare 3 knop der oppe på 9000 ![]() Tok en turn over krateret for å se litt ![]() Spirit lake med Mt. Adams i bakgrunnen mot øst ![]() Man ser lavastrømmene og kysten helt i det fjerne! ![]() St Helens med Spirit Lake og Mt Hood skimtes i bakgrunnen mot sør ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
På vei rundt fjellet
![]() ![]() Det var en meget vakker tur som eg ikke angrer på at eg tok! ![]() Så med det sier eg takk til St Helens for denne gang ![]() ![]() Legg gjerne igjen en kommentar! ![]() Vi snakkes! Mvh Tommy ![]()
![]() |
#4 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Fytte katta dette var lekkert, nice
![]() TK ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Meget pene bilder Tommy :-)
Hva utstyr har du i kamera sekken?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kanon bildet. Disse bildene lager stemning for meg hvertfall, jeg vil ha mer bilder av slike pratkfly, takker for titten på disse nydelige bildene.
![]() |
#7 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Utrolig flott!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fantastiske bilder, ikke mer å si om det.
Digger blanke fly, jo eldre jo bedre. Herlig, tusen takk for at du delte :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Satan bilde nr 3 var nice! Det så nesten ut som om det var HDR! Eller er det?
Last edited by intotheblue; 29-02-2012 at 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker så masse for kommentarene
![]() Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilder og video av Stearman over Notodden. | jarud | Bilder & foto | 5 | 14-09-2013 21:23 |
En Stearman til å starte dagen med :) | Toby91 | Bilder & foto | 10 | 25-02-2012 11:07 |
Stearman N262V Kjeller 29 mai 2011 | Seabee | Bilder & foto | 2 | 01-06-2011 17:28 |