![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei forumister!
Jeg har forsøkt å benytte søkemotoren her på forumet uten hell i et spørsmål som jeg lurer på. Når er det vanlig at SAS og Norwegian legger ut det store vårsalget? Pleier ikke dette å komme i midten av mai en gang? Er det noen som hadde klart å grave frem når første avreisetidspunkt for vårsalget i fjor var ![]() Sitter på gjerdet angående en del innenlandsbilletter, og har følelsen av at det kanskje er lurt å avvente bestilling. Om noen lurer på hva jeg ligger i begrepet "vårsalg", er dette billetter som legges ut for salg i løpet av mars/april/mai.. Vet at dette kanskje ikke er helt politisk korrekt brukt av terminologien, men jeg følte at det ikke fantes noe bedre. Håper på positive innspill ![]()
Smil til livet, så vil livet også smile til deg ![]() Last edited by 737-405; 24-02-2012 at 13:57. Reason: Detaljer.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
De hadde nettopp tilbud til en del byer for 499, billigste salgsprisene er 399. Dette gjelder sas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Innenlands hvor da ?
Norwegian selger akkurat nå Torp til Bergen og Trondheim fra 99,- Sjekket nå og det ligger masse billetter ute til den prisen. Så dersom kombinasjonen TRF og Bergen/Trondheim kunne friste så tror jeg ikke du får noe særlig mer vårsalg enn det :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Apeks:
Innenlandsreiser til blant annet OSL, SVG og OSY fra Bergen ![]() Lurer som sagt på om når disse vårsalgene kom i fjor.. (med andre ord: vårsalg er i min terminologi når de legger ut billettene, IKKE når det er reiseperiode ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, jeg tok en liten titt i innboksen min 3 år tilbake i tid, og det ser ut som at både SAS og Norwegian pleier å ha "Vårtilbud" i begynnelsen av mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hjertelig takk for godt innspill, folkens
![]() ![]()
![]() |
#7 |
EKCH
|
![]()
Her er lidt "vårsalg fra SAS ( UK )
SAS three day 'flash' sale starts 6th March SAS’s seat sale opens on Tuesday 6 March with fantastic savings on SAS flights from London Heathrow, Manchester, Birmingham and Aberdeen to Scandinavia. Bookings must be made between 6 and 8 March 2012 for travel between 11 April 2012 and 31 December 2012 (availability during holidays can be restricted). Now is the best time to book and discover the full range of Scandinavian summer festivals from just £62! http://www.incentivetravel.co.uk/spe...arts-6th-march |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I følge min innboks, kan det se ut som at Norwegian og Widerøe har hatt Tilbud på innenriks i Mai de siste par årene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Starter uk 6. Mars kan det vel fort dukke opp noe fra Norge også på mandag, om det da ikke bare er salg til uk også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny business hos Lufthansa når 777-9 kommer | Someone | Reiseforum | 11 | 29-04-2022 19:32 |
Når kommer Norwegian IC Høst 2016 priser | MCO-WDW | Småprat | 2 | 19-10-2015 23:52 |
Når kommer SAS sommer-ruter 2014? | henning | Flyforum | 16 | 28-07-2014 20:16 |
Når kommer SAS med A330 til OSL? | ENGM 911 | Flyforum | 26 | 28-03-2011 07:07 |
Internett på fly - Når kommer det hos SAS? | Trent600 | Flyforum | 19 | 12-01-2010 10:06 |