![]() |
|
![]() |
#941 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hotell: Radisson Hotel & Suites Sydney
Min status: Gold Rom booket:Standardrom Oppgradert: Nei Andre fordeler: Ingen verdens ting, utover "complimentary wi-fi", som alle fikk Jeg meldte skuffelsen i en spørreundersøkelsen jeg fikk tilsendt etter utsjekk, hvor de hadde formulert 3 spørsmål om Elite Gold-fordelene og hvordan dette ble fulgt opp av de ansatte. Kanskje jeg hører noe fra en eller annen manager i etterlant. Sist jeg svarte på en slik undersøkelse fikk jeg beklagelse fra direktøren for Radisson Blu Chicago når jeg ga hotellet full pott med et bitte lite trekk for et svart hår i vasken. Last edited by Herlov; 14-11-2014 at 19:18. |
![]() |
![]() |
#942 |
Newcomer
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Edwardian Sussex (London)
Min status: Gold Rom booket: Billigste dobbeltrom, med påfølgende Best Rate Guarantee Oppgradert: Ja, til Deluxe Room Andre fordeler: Nei Forøvrig ser det ut til at den pågående kampanjen med doble poeng også gir uttelling for eldre bookinger. |
![]() |
![]() |
#943 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Park Inn by Radisson Oslo
Min status: Gold Rom booket: Standardrom Oppgradert: Ja, til Superior-rom Andre fordeler: Ikke utover gratis hurtig-WiFi og avis, men fikk velkomsthilsen med Nonstop og Oreos sist! Har bodd her endel det siste året og blir stort sett oppgradert. |
![]() |
![]() |
#944 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Hvordan vet hotellet at man har bursdag? Fra kopi av pass? |
|
![]() |
![]() |
#945 |
Flysitter
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Plaza Helsinki
Min status: Concierge Rom booket: Standard award Oppgradert: Business class room. Andre fordeler: Lounge tilgang,Velkomstgave (frukt og sjokolade), Øvrig: Det serveres sprudlevann til frokost så det ble en mimosa til omeletten |
![]() |
![]() |
#946 |
Newcomer
|
![]()
Fikk testet CC "Best Rate Guarantee" på en kommende booking på Radisson Blu Plaza Helsinki. Opprinnelig booket på CC, samme rom på Expedia 200 kr billigere. Sendte claim og de svarte på noen timer og kunne bekrefte ny rate 25% lavere enn den jeg fant på Expedia. Prisen gikk ned fra 2200 til 1600 kr for oppholdet, med samme betingelser
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
Peter Fox
|
![]()
CPH Royal holder stand.
Bestilt gruppe Booking Ingen upgrade, men jeg fikk 280 000 poeng på CC-konto
#948 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Park Inn by Radisson OSL
Min status: Gold Rom booket: Standardrom som jeg fikk 50% billigere på grunn av lavestepris garantien til Radisson. Oppgradert: Ja, til Business-rom Extras: Et fruktfat |
![]() |
![]() |
#950 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Edwardian Sussex, nær Marble Arch i London.
Min status: Concierge Rom booket: Billigste uten frokost Oppgradert: Ja, alle 3 nettene i et flott rom med velkomst gave. Til å begynne med ikke gratis frokost, men jeg sto på mitt og hadde vist rett til slutt. Veldig god frokost forøvrig. |
![]() |
![]() |
#951 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hotell: Park Inn Murmansk.
Status: Gold Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja. Tror forskjellen hovedsaklig besto i 2 flasker mineralvann. Relativt sær episode: Reservasjonen (som jeg hadde fått bekreftelse på pr. email) var sporløst forsvunnet fra datasystemet. Måtte lage en ny der og da, og om jeg ikke tar helt feil var prisen betraktelig høyere. |
![]() |
![]() |
#952 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hotell: Radisson Caledonien Kristiansand
Min status: Gold Rom booket: Standard dobbeltrom inkl frokost Oppgradert: Ja, til Business-rom. Frukt og kake på rommet. |
![]() |
![]() |
#953 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#954 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fikk akkurat en mail fra Club Carlson, og som takk for året som har gått fikk jeg løfte om 10 000 "gold points", men som først blir satt inn på min konto i mars 2015. Hyggelig, men noe spesielt? Noen andre som har fått noe lignende?
Edit: I Terms & Conditions står det bl.a. følgende sære vilkår: - The Thank You gift is subject to availability. - Club Carlson reserves the right to add, modify, or discontinue the Thank You Campaign 2014 before the relevant gift is made use of, with or without notice. |
![]() |
![]() |
#955 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#956 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Fikk også den. Veldig bra! Generelt godt fornøyd med Club Carlson.
|
![]() |
![]() |
#957 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har kun sølv ingenting her, er det bare gull og høyere som får?
|
![]() |
![]() |
#958 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg har sølv, og har fått det.
#960 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Fikk denne mailen i går. Er "jukseconcierge" og har 11 opphold så langt i opptjeningsperioden.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |