![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nå 5 dager igjen av salgsperioden på tilbudet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gjelder det biz prisene også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fant i hvertfall priser i biz til Dubai i februar neste år til rett i overkant av ni høvdinger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Ute på tur
|
![]()
11.000 og vekslepenger for en liten oppvarming av skrotten i desember. Ikke dumt. Da blir det et par dager i Bangkok.
Ser og at det pene kortet jeg hadde en gang for noen år siden ikke er så pent lengre, men har regnet at 3 turer til varmen i året gir meg gullkort, så kansje man skal begynne å samle poeng her og ikke andre steder? -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Amatør
|
![]()
Noen som har noen bra hoteller i Dubai å anbefale? Prisnivået trenger ikke å være så høyt, men 2 - 3000 kr for 3 - 4 netter er OK for 2 stk.
Hvor i sentrum bør man bo ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har hørt 18SEP på oppstarttilbudet, som også står på nettet. Men i fare note står det 30SEP. Så jeg er ikke helt sikker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
"Gamlebyen" er omtrent som brugata i Oslo (ikke noe fleip, bare en ganske god sammenligning), bare med høyere bygårder. Det har absolutt sin sjarm og man er i gangavstand til alle souq'ene og kan se ut over elven. Litt masete sted å bo om man skal slappe av, men jeg koste meg. Bodde da på Radisson SAS, som jeg ikke husker hva kostet. Jumeira er mer relax & beach. Definitivt ikke boogie, men veldig flott. Strender, flotte pools med barer og greier. Og bare en billig taxi-tur eller hop-on/off buss inn til byen. Jeg bodde på Jumeira beach hotell som ligger sammen med Burj al Arab. Det var veldig flott og jeg betalte vel 1000,- pr.natt. De har også shuttle busser til Mall of the Emirates om du vil shoppe litt.
![]() |
![]() |
#48 |
Amatør
|
![]()
Takk, snuser litt på Hilton selv da de har tilbud fortiden. Ikke helt dumt med takbasseng heller..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilket Hilton-hotell er det du ser på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Amatør
|
![]()
Hilton Dubai Creek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bodde på det i februar i fjor. Bra hotell, takbaren har happy hour hver kveld (Fosters til 23 eller så dirham)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Amatør
|
![]()
Hm, må slå til på dette føler jeg så får ta en telefonrunde til kompiser ikveld..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Oppdatert salgsperiode:
Booking period: Until 30th September 2011. Abu Dhabi, Dubai and Singapore until 18th September. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Ny design på Qatars websider, og tilbudsperioden forlenget til 30.september, også for Abu Dhabi, Dubai and Singapore
http://www.qatarairways.com/no/en/homepage-offers.page http://www.qatarairways.com/no/en/sp...e=latest_offer |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dubai fra 2595 kr
Se hele lista her: http://www.qatarairways.com/no/en/sp...OSL4&from=Oslo (OSL)&to=Dubai (DXB)&source_page=latest_offer |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Setevalg er ikke helt topp. De blokkerer alle aisle seat på 332/333 , slik at en kun har vindu og to seter i midten på firseteren å velge ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
De nye "my bookings"-sidene til Qatar er veldig forvirrende. Samtlige reisende dukker opp med en H som mellomnavn. I tillegg opplever jeg mye rart med setevalgene. Jeg valgte for et par uker siden setene 43D og 43F ved siden av hverandre. Nå er plutselig den ene flyttet frem til 12 F. Siden henger seg når jeg går inn for å velge sete på nytt, muligens fordi flygningen nå står oppført med en A332 som ikke har 45 rader slik som A333. Står derfor nå med to seter som er plassert 30 rader fra hverandre, og attpåtil et sete som kanskje ikke finnes på denne flygningen. Får vel se det an når det nærmer seg check-in, men Qatar har uansett unødvendig mange problemer med dataløsningen sin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
http://www.flyertalk.com/forum/qatar...e-problem.html |
|
![]() |
![]() |