![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg skjønte ikke helt den rimeligere biz fra FRA, har du forklart det? Er det mye mikkmakk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for en velskrevet og god rapport! Personlig må jeg si at FlightDeck er en av de bedre på forumet til å lage en god reiseskildring. Alltid spennende å lese rapporter fra den bedre framdelen av flyet!
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Imponerende rapport. Smart dette tipset med billig biz fra Tyskland. Skal man fly saa langt som til Australia soiller jo noen timer ekstra liten rolle.
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var en fantastisk rapport !! Takk skal du ha
![]() Er også nysjerrig på dette trikset med business og utreise fra Tyskland. Har selv prøvd å søke opp på vilkårlige datoer i nær og fjern fremtid, men klarer ikke å komme i nærheten av det du fikk. Var det gjennom sas.no ?
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det at du holder deg til den vanlige "malen" gjør det like interessant å lese hver gang.. Og antall poeng du klarer å hamstre opp er jo nesten litt voldsomt :P Men takk for at du tar deg tid til å skrive og laste opp bilder, helheten gir jo ideer til hva man bør gjøre og velge selv, når man nå en gang skal lenger ut i verden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for nok en flott rapport!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for enda en bra rapport fra den kanten.
Observerer at også Thai serverer mat med plast på i business, ellers så jo alt glimrende ut.
![]() |
#29 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Tusen takk for alle tilbakemeldingene - det gir motivasjon for flere rapporter! Veldig hyggelig at dere både leser og kommenterer.
Jeg dro til Australia mest av alt for å besøke søsteren min, ikke fordi jeg var spesielt interessert i Australia. Vi besøkte bare deler av østkysten - og den var på en måte var veldig flott - med fantastiske strender, regnskog, nydelig natur og varmt vær. Samtidig var en del av stedene litt "sydenaktige" med mye turister. Sånn sett var ikke turen veldig "spennende", om du skjønner hva jeg mener, men heller avslappende og hyggelig. Reiser man til Australia, passerer man jo veldig mange eksotiske steder på veien - men sånt er jo smak og behag. Quote:
Quote:
Jeg bestilte på sas.no i desember - prisene er flytende og endrer seg hele tiden, så det er ikke gitt at samme pris er tilgjengelig nå. Vil legge til at Qatar Airways vel har tilnærmet samme pris som jeg fikk fra Oslo til Melbourne via Doha, en rute jeg nok ville valgt om den var operativ da jeg skulle reise. Last edited by FlightDeck; 24-05-2011 at 23:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Newcomer
|
![]()
Nydelig rapport, som vanlig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for bra rapport!
God verdi for pengene fikk du i alle fall, en slik tur må vuderes til vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for en strålende og meget velskrevet rapport. Nå fikk jeg riktignok noen smakebiter før du la ut denne, men dette var utfyllende og bra! La merke til at det sto to BA-maskiner i SYD, er begge til LHR, men via forskjellige stop-overs (HGK, SIN?)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Riktig - en via Bangkok og en via Singapore.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fabelaktig! Takk for at du tar deg tid til å skrive!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Strålende rapport som vanlig..
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo–København–München–Wroclaw–Frankfurt–Oslo | FlightDeck | TripReports | 12 | 04-11-2011 09:36 |
Oslo-København-Warszawa-Wroclaw-Frankfurt-Oslo | FlightDeck | TripReports | 26 | 07-02-2011 22:01 |
Oslo–Frankfurt–København–Bangkok–Auckland–Bangkok– København–Oslo | FlightDeck | TripReports | 37 | 03-12-2010 14:43 |
Med THAI Oslo-Bangkok-Krabi og Phuket-Bangkok-Oslo del 2 | SNSK | TripReports | 13 | 17-02-2010 20:52 |
MED THAI OSLO-BANGKOK-KRABI OG PHUKET-BANGKOK-OSLO | SNSK | TripReports | 22 | 17-02-2010 20:08 |