Dinside tester flymat

Jeg kjøper ofte bacon sandwichen når jeg er i Club.

Din side skriver om baconroll:

Dette er et helt greit alternativ, selv om smeltet ost uten tvil ville gitt smørbrødet et ekstra løft.
Ja, det tenker jeg hadde gitt ca. 47 sider med diskusjon på Flyertalk samt konstitusjonell krise eller noe sånn. Man tukler jo ikke med Bacon-rolls eller andre tradisjoner der borte.

Ja, det tenker jeg hadde gitt ca. 47 sider med diskusjon på Flyertalk samt konstitusjonell krise eller noe sånn. Man tukler jo ikke med Bacon-rolls eller andre tradisjoner der borte.

Forgive them Father, for they don't know what they write.

Vet ikke om det er relevent men jeg så at på Aer Lingus langdistanse så kan du forhåndsbestille mat fra Business hvis du reiste Economy. Dette er genialt og noe jeg "alltid" har savnet.

Mener jeg også leste at 10-20% valgte denne muligheten.

Dæven!!! Det har jeg faktisk aldri tenkt på, men det har jo blitt brennaktuelt.

Spørsmålet er hvor sinnsykt kleint det blir å slepe med seg det måltidet ombord i BA business? Tør jeg?

Bestiller allerede mat fra economy class, men føler dette kanskje blir å ta det litt lenger og lurer på om jeg i det hele tatt får lov.

Hmmmmm... Har en mulighet om et par dager men er redd jeg feiger ut.

Hmmmmmm

Dæven!!! Det har jeg faktisk aldri tenkt på, men det har jo blitt brennaktuelt.

Spørsmålet er hvor sinnsykt kleint det blir å slepe med seg det måltidet ombord i BA business? Tør jeg?

Bestiller allerede mat fra economy class, men føler dette kanskje blir å ta det litt lenger og lurer på om jeg i det hele tatt får lov.

Hmmmmm... Har en mulighet om et par dager men er redd jeg feiger ut.

Hmmmmmm

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIII

Det er fader ikke mulig... de har nettopp stengt og skal åpne senere i sommer.

https://www.gordonramsayrestaurants.com/plane-food/

I never catch a break

Så, så Fnate, du får ty til DinSides knalltips om pølser på termos! Sammen med en kald øl fra BA's relativt greie utvalg burde noen timer i C gå greit. Elefnaten får sikkert noe cola også, så hele fnateføl unnskyld, -reisefølget, burde i det store og hele kunne trives ombord. Med eller uten medbragt.

Haff, en dimmling åt no wraps med gurp og jøsse idag tidlig fra OSL til TRD. Det lukta gymsokk på rad 17. Jeg er dypt skuffet over at slik uanstendighet kan bringes ombord et fly

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back