![]() |
|
![]() |
#201 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Amatør
|
![]()
For å være sikker på om deti kke er noe som har gått meg hus forbi, er det noe nytt om overnattingene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vi man kunne bruke den forhåpentligvis hyggeligprisen på å kunne bli over en natt ekstra, eller må det fikset separat hvis man ønsker det?
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=118166 |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Amatør
|
![]()
Takk for info
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir det samma opplegg som med bookingen av selve DOen, dvs. at en kan booke flere personer i hvert rom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser på Milepoint at det er en del som kommer til Oslo onsdag eller torsdag. Jeg må antagelig jobbe på torsdagen, men for de som har fri kunne kanskje SAS-museet vært en idé på ettermiddagen?
De har normalt ikke åpent på torsdager, men kan ha åpent for grupper mv., og denne MegaDOen bør jo være midt i blinken for et museum siden vi skal pensjonere MDen.
![]() |
#210 |
Newcomer
|
![]()
Det ser dessverre ut til at verken jeg eller min kompis får anledning til å delta på flighten, og jeg har derfor 2 seter til salgs om det er noen som fortsatt mangler plass. Kan selges separat eller samlet. Kontakt meg ved interesse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
http://milepoint.com/forums/threads/...-ticket.62875/ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Front section flyer
|
![]()
Må desverre selge min, så trenger noen et sete så gi beskjed.
![]() |
#213 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann, det ser ut som om jeg har behov for en ekstra billett, er det noen som har en til overs i økonomi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Superflyer
|
![]()
Refererer igjen til post#211 og linken der...... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Flysitter
|
![]()
Hvordan blir det med booking linkene for hotell? Fikk mail 9/7 at det skulle være klart påfølgende uke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kontakten vår i København har vært ute i 3 uker, har endelig fått tak i en annen person som kunne lage linken. Håper å få den i dag eller morgen. Plaza er klar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() Ellers kan du følge diskusjonen her : http://milepoint.com/forums/threads/...7#post-2025699 EDIT; Crap...må huske å oppdatere mens jeg skriver..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Takk for mail Tommy, imidlertid skjønte jeg den ikke helt...
1) Om vi har sendt inn CC-nummer til deg før. Skal vi da sende på nytt til Melinda? Inkl bilde av kortet 2) Jeg er CC silver. Blir jeg da Gold eller kullfarget etter deltakelse og stays på hotellene? 3) Mener du at man blir oppgradert nivå på alle de andre kjedene der i tillegg???? Det er da ikke mulig? Hilsen en som sikkert leser i kryssss
![]() |
#219 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Satt å funderte litt på det samma når jeg leste mailen her.. Har CC Gold og IHG Rewards Club Platinum.
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 01-08-2013 at 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Superflyer
|
![]()
De som ALLEREDE innehar en el.flere av følgende status :
-- Marriott Platinum -- SPG Platinum -- Hyatt Diamond -- Nordic Choice Club Platinum or Choice Privileges Diamond -- IHG Royal Ambassador -- HHonors Diamond blir oppgradert til Concierge-nivå istedet for Gold. De av dere som allerede har en av overnevnte status må følge oppskriften i mailen til Tommy.Uavhengig av om dere har sendt inn CC-nivå tidligere. Fra mailen : "What do you need to do? Send Melinda (copied on this email) an email containing all your hotel status levels and a copy of ONE current card from the list above. If you want to black out the membership #, feel free, but your name and expiration date needs to be on there. " |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Farvel til MD80 MegaDO (program og påmelding) | Tommy777 | Flyforum | 122 | 16-09-2013 20:15 |
Jeg er med på "Farvel til MD80 MegaDO" | OJB | Småprat | 48 | 10-06-2013 17:00 |
Farvel til OY-KGT | sk931 | Flyforum | 11 | 14-05-2013 17:12 |
Alitalia tar farvel med MD80 ... | LN-MOW | Flyforum | 9 | 01-10-2012 04:41 |
Farvel MD80 | LN-MOW | Flyforum | 6 | 26-06-2008 11:09 |