• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lørdag kveld etter MegaDO

ToreD

Flydiot
Medlem

Hallo folkens, valgte å starte en ny tråd, men bare flytt den til mastertråden hvis ønskelig.

Er det mange som tar en ekstra natt i Køben med litt mer øl, eller reiser de fleste hjem på lørdag?
Jeg er klar for ei natt til i Køben, men hvor mange andre skal det?

Re: Lørdag kveld etter MegaDO

Jeg har ikke bestilt billett hjem enda, og blir gjerne med på Fly&Øl på lørdagen hvis det er stemning for det.

Har bestilt fly søndag formiddag da det er dårlig med fly til TOS lørdag ettermiddag. Så er med gjerne med på noe lørdagen i Kongens by.

Blir nok til søndag, da jeg har planer om en tur ut i provinsen for å besøke gamle minner.

Jeg har booket tur hjem på lørdag, men om det blir noe greier i Køben, og det ikke plutselig blir Brann-kamp på lørdagen, så er jeg fort med, men finner jeg i så fall ut kort tid før.

Her blir det jo en del! Moro!!
Jeg har bestilt SK1458 til OSL på søndag.
Blir vi fler flypratere om bord?

Reiser heim lørdag kveld kl 2105 (SK1876), så blir sikkert med på ettermiddagspils før avreise :)

En lørdag aften i København er aldri å forakte så satser på hjemreise først på søndagen.

Må være på standbylisten til lørdag aften. Afhænger af fruens arbejdsplan, børnepasning osv.

Hjemreise lørdag kveld her også (SK1472 kl 2040), så blir nok et par brune på ettermiddagen på denne karen også :)

Enda ikke funnet noen flighter hjem til BKK, så inntil vidre åpen for mere sprell.

Har ikke booket flight hjem, men er i samme situasjon som TOS-EBG så alt er mulig.

Jeg har booka min retur på søndag med SK 458 for å fly A320.., så kvelden er ledig :)

Back