Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 04-03-2013, 15:18   #181
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Default Re: Erfaringer med Club Carlson

Radisson Blu Hotel Saga - Reykjavik

Hedde booket rom for 3 pers, frue og datter på 13. Ba via mail spesifikt om å få rom i den nyoppussede vingen noe som ble bekreftet.

Sjekket inn og fikk rom i gammel del... selvsagt.. Gikk ned og klaget og fikk beskjed om at de kun hadde plass til 3 i den gamle vingen...

Viste til mailen, respesjonisten beklaget og vi fikk 2 rom ved siden av hverandre i Business-avdelingen i den nyoppussede fløyen til samme pris. Dattera kjempeglad, hun fikk også fruktfat på rommet og sjokolade.... hehehe.

God service, og gikk ned litt senere og ga resepsjonisten en flaske Rioja jeg hadde fra Tax-free som takk for hjelpen! Utrolig takknemligm og vi fikk kjempeservice resten av oppholdet!

Til info booket vi 4-for-2 tilbudet, sås totalt prisen for begge rommene ble €200.... Kan vel ikke si noe på det, og det var inkl frokost!!

Vil vi bo her igjen?? Trolig, men da må ting pusses opp først, litt slitent nå som de fleste hoteller på Island nok er..

Kim
kimpe is offline  
Old 06-03-2013, 17:57   #182
nime
ScanFlyer Silver

1000 poeng fra FB-like kampanje har kommet på CC-kontoen.

Fortsatt mulig å få med seg gratis poeng...
nime is offline  
Old 06-03-2013, 20:07   #183
C-klasse
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by nime View Post
1000 poeng fra FB-like kampanje har kommet på CC-kontoen.

Fortsatt mulig å få med seg gratis poeng...
Og der var 1000 poeng kommet inn for FB kampanjen hos meg og.
C-klasse is offline  
Old 18-03-2013, 19:27   #184
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by nime View Post
1000 gratis CC-poeng ved å like på FB

https://www.facebook.com/clubcarlson...57009351020168
"The offer has ended." For sen der også.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline  
Old 20-03-2013, 10:14   #185
Chriscross
ScanFlyer Rusty

For de som har matchet fra Hilton til CC: Hvilken e-postadresse sendte dere forespørsel til? Brukte dere amerikansk eller skandinavisk kundetjeneste?
Chriscross is offline  
Old 20-03-2013, 10:19   #186
OSLflyer
ScanFlyer Silver

OSLflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
For de som har matchet fra Hilton til CC: Hvilken e-postadresse sendte dere forespørsel til? Brukte dere amerikansk eller skandinavisk kundetjeneste?
Jeg anbefalte en venn av meg å bruke goldpointsplus@carlson.com

Han ble gull etter snaue 2 dager.
Old 20-03-2013, 18:58   #187
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by OSLflyer View Post
Jeg anbefalte en venn av meg å bruke goldpointsplus@carlson.com

Han ble gull etter snaue 2 dager.
Takker, men funker virkelig goldpointsplus enda? Når var dette? Det programmet ble jo lagt ned for lenge siden?
Chriscross is offline  
Old 20-03-2013, 22:17   #188
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Har ikke status i Club Carlson, men brente en gratis natt paa Radisson Blu Portman Square, London i helgen.

Ble oppgradert til ett Business rom som har krympet noe voldsomt siden jeg bodde der sist

Dette var mitt stamsted i London back in the day da jeg reiste mye paa forretningsreise dit. Bodde der sikkert 10-15 ganger i aaret paa midten/slutten av 90 tallet.

Naa kan man kategorisere det beste Radisson hotellet i London som... Blah.. :P
Tommy777 is offline  
Old 20-03-2013, 22:25   #189
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Naa kan man kategorisere det beste Radisson hotellet i London som... Blah.. :P
Nå har jeg kun bodd på Portman Blu en gang, men jeg må vel si at det beste hotellet i London i Radisson porteføljen som jeg har bodd på må være The Mayfair. Ved Portman Square bor jeg heller på Hyatt Regency The Churchill, selv om det er litt slitt i kantene.
TOS is offline  
Old 20-03-2013, 22:28   #190
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Erfaringer med Club Carlson

Radisson Portmann har vel ikke vært mye å skryte av de siste 10 årene. Men husker det som bra på 90-tallet.....selv om jeg spydde opp frokosten i heisen der i 1996

Last edited by Someone; 20-03-2013 at 22:31.
Someone is online now  
Old 20-03-2013, 22:30   #191
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Nå har jeg kun bodd på Portman Blu en gang, men jeg må vel si at det beste hotellet i London i Radisson porteføljen som jeg har bodd på må være The Mayfair. Ved Portman Square bor jeg heller på Hyatt Regency The Churchill, selv om det er litt slitt i kantene.
Har ikke bodd paa Mayfair, men er det ikke Blu som er det beste Radisson brandet?

Churchill skulle ha 290 pund, det er det ikke verdt. Vi var ute etter aa brenne CC poeng, noe vi aldri vil gjoere i nord Amerika siden det kun finnes ett bra hotell her. Og til det vi betalte (50K poeng for ett rom til 249 pund) var det helt greit.
Tommy777 is offline  
Old 20-03-2013, 22:31   #192
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Radisson Portmann har vel ikke vært mye å skryte at de siste 10 årene. Men husker det som bra på 90-tallet.....selv om jeg spydde opp frokosten i heisen der i 1996
Det var deg??

Det var det jeg ogsaa mente. Det var helt greit og vel saa det. Det jeg reagerte paa var at businessrommene var knoettsmaa.
Tommy777 is offline  
Old 20-03-2013, 22:49   #193
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Quote:
Har ikke bodd paa Mayfair, men er det ikke Blu som er det beste Radisson brandet?

Churchill skulle ha 290 pund, det er det ikke verdt. Vi var ute etter aa brenne CC poeng, noe vi aldri vil gjoere i nord Amerika siden det kun finnes ett bra hotell her. Og til det vi betalte (50K poeng for ett rom til 249 pund) var det helt greit.
Nei, 290 pund er det definitivt ikke verdt. Jeg har ofte valgt å bo der når jeg har fått en døgnpris på godt under 200 pund, noe som er betydelig under rack rate.

The Mayfair er nok en annen standard enn Blu, og det er kanskje derfor de differensierer med å ikke bruke Radisson i navnet (?). Jeg ser at også The Mayfair er tilgjengelig for 50k per natt, og det er bedre value for money enn Portman Blu in my humble opinion.

Jeg bor på The Mayfair nå, samt uken etter påske. Nå betaler jeg vel ca 230 pund per natt, og etter påske er vel snittprisen på ca 200 per natt. Dette er imidlertid betydelig lavere enn det jeg normalt ser dette hotellet til.

Men nå: Tilbake til maten på Murano...
TOS is offline  
Old 20-03-2013, 23:38   #194
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Nei, 290 pund er det definitivt ikke verdt. Jeg har ofte valgt å bo der når jeg har fått en døgnpris på godt under 200 pund, noe som er betydelig under rack rate.

The Mayfair er nok en annen standard enn Blu, og det er kanskje derfor de differensierer med å ikke bruke Radisson i navnet (?). Jeg ser at også The Mayfair er tilgjengelig for 50k per natt, og det er bedre value for money enn Portman Blu in my humble opinion.

Jeg bor på The Mayfair nå, samt uken etter påske. Nå betaler jeg vel ca 230 pund per natt, og etter påske er vel snittprisen på ca 200 per natt. Dette er imidlertid betydelig lavere enn det jeg normalt ser dette hotellet til.

Men nå: Tilbake til maten på Murano...
Vel, det er vel ingen av disse hotellene som er kjempepeachy. Det var beliggenheten i forhold til Paddington som vant her, men det er kjekt aa vite at Mayfair er bedre.

Skal til London igjen om litt under en maaned, da har jeg booket Sheraton som ligger ved Hyde Park
Tommy777 is offline  
Old 21-03-2013, 00:32   #195
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Quote:
Vel, det er vel ingen av disse hotellene som er kjempepeachy. Det var beliggenheten i forhold til Paddington som vant her, men det er kjekt aa vite at Mayfair er bedre.

Skal til London igjen om litt under en maaned, da har jeg booket Sheraton som ligger ved Hyde Park
Er sannsynligvis i London fra 24. til 27. April, så rop ut om du er her da.
TOS is offline  
Old 21-03-2013, 06:45   #196
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Melbourne Flagstaff Gardens, akkurat sjekket inn.. Kun sølv men oppgradert til Business Room, free wi-fi ( men det gjelder alle ). 10% på restauranten..
SQ 777 is offline  
Old 21-03-2013, 07:33   #197
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Det ene Radisson Edwardian på Leicester (eller hva det nå heter) Square er også ganske OK. B&O TV og samme toalettartikler etc som Mayfair, men alt er litt mindre.
Chriscross is offline  
Old 22-03-2013, 19:09   #198
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Erfaringer med Club Carlson

Velkomstgave på Radisson Blu Royal Copenhagen avbildet. To for en tilbud gav 570 kr pr natt. Frokost ikke inkludert og koster 195 dk pr pers.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1363975970.548829.jpg
Views:	1562
Size:	24.7 KB
ID:	34042  
Chriscross is offline  
Old 23-03-2013, 12:19   #199
SlidesArmed
Flyglad

SlidesArmed's Avatar

Thumbs up Re: Erfaringer med Club Carlson

Hvor jeg bodde: Radisson Blu Lietuva, Vilnius

Club Carlson status: Gold Elite

Oppgradering: Ja fra billigste rom til Business Room i 19 etasje.

Fordeler mottatt: 1 vannflaske, frukt og nøtter stod på rommet.
Business room-fordeler: Nespressomaskin, gratis pay-TV, tøfler, badekåpe, turn-down service med en flaske vann på nattbordet

Hva var bra/dårlig?: Hyggelige ansatte, gode senger. Bra frokost buffet i skandinavisk stil. Skybar i 22 etg. er en god lounge/klubb. Dyktig bartender. Stor drinke-meny.

Valuta for pengene?: Ja, ca 575 NOK pr natt.

Vil jeg bo der igjen?: Ja det blir nok flere netter utover året.
Old 30-03-2013, 21:59   #200
jjessen
ScanFlyer Blue

Hvor jeg bodde: Radisson Centrum Warszaw
Club Carlson status: Gold
Oppgradering: Tja, valgte å prøve den nye muligheten for å kjøpe standby oppgradering. Prisen var 98 PLN for oppgradering til Junior Suite og denne gikk igjennom.
Fordeler mottatt: Ingenting
Hva var bra/dårlig?: Junior Suite lå innerst i gang med utsikt mot bakgård og hadde ikke en sofa en gang. Måtte be om ekstra håndkler og badekåpe da det kun var klargjort for 1 person.
Valuta for pengene?: Greit, 230 PLN for business class rom + oppgraderingen
Vil jeg bo der igjen?: Hvis prisen er ok, men hadde ikke betalt for standby oppgradering igjen

Litt skuffet, bodde på Radisson Blu Krakow i fjor og fikk gratis oppgradering, fruktfat og ble oppringt av resepsjonen for å sjekke om alt var ok med rommet. Helt annen service der.
jjessen is offline  
Closed Thread

Posting Rules