![]() |
|
![]() |
#181 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Radisson Blu Hotel Saga - Reykjavik
Hedde booket rom for 3 pers, frue og datter på 13. Ba via mail spesifikt om å få rom i den nyoppussede vingen noe som ble bekreftet. Sjekket inn og fikk rom i gammel del... selvsagt.. Gikk ned og klaget og fikk beskjed om at de kun hadde plass til 3 i den gamle vingen... Viste til mailen, respesjonisten beklaget og vi fikk 2 rom ved siden av hverandre i Business-avdelingen i den nyoppussede fløyen til samme pris. Dattera kjempeglad, hun fikk også fruktfat på rommet og sjokolade.... hehehe. ![]() God service, og gikk ned litt senere og ga resepsjonisten en flaske Rioja jeg hadde fra Tax-free som takk for hjelpen! Utrolig takknemligm og vi fikk kjempeservice resten av oppholdet! Til info booket vi 4-for-2 tilbudet, sås totalt prisen for begge rommene ble €200.... Kan vel ikke si noe på det, og det var inkl frokost!! Vil vi bo her igjen?? Trolig, men da må ting pusses opp først, litt slitent nå som de fleste hoteller på Island nok er.. Kim |
![]() |
![]() |
#182 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
1000 poeng fra FB-like kampanje har kommet på CC-kontoen.
Fortsatt mulig å få med seg gratis poeng... |
![]() |
![]() |
#183 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#185 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
For de som har matchet fra Hilton til CC: Hvilken e-postadresse sendte dere forespørsel til? Brukte dere amerikansk eller skandinavisk kundetjeneste?
|
![]() |
![]() |
#186 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Han ble gull etter snaue 2 dager.
![]() |
#187 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#188 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har ikke status i Club Carlson, men brente en gratis natt paa Radisson Blu Portman Square, London i helgen.
Ble oppgradert til ett Business rom som har krympet noe voldsomt siden jeg bodde der sist ![]() Dette var mitt stamsted i London back in the day da jeg reiste mye paa forretningsreise dit. Bodde der sikkert 10-15 ganger i aaret paa midten/slutten av 90 tallet. Naa kan man kategorisere det beste Radisson hotellet i London som... Blah.. :P |
![]() |
![]() |
#189 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#190 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Radisson Portmann har vel ikke vært mye å skryte av de siste 10 årene. Men husker det som bra på 90-tallet.....selv om jeg spydde opp frokosten i heisen der i 1996
Last edited by Someone; 20-03-2013 at 22:31. |
![]() |
![]() |
#191 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Churchill skulle ha 290 pund, det er det ikke verdt. Vi var ute etter aa brenne CC poeng, noe vi aldri vil gjoere i nord Amerika siden det kun finnes ett bra hotell her. Og til det vi betalte (50K poeng for ett rom til 249 pund) var det helt greit. |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Det var det jeg ogsaa mente. Det var helt greit og vel saa det. Det jeg reagerte paa var at businessrommene var knoettsmaa. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
The Mayfair er nok en annen standard enn Blu, og det er kanskje derfor de differensierer med å ikke bruke Radisson i navnet (?). Jeg ser at også The Mayfair er tilgjengelig for 50k per natt, og det er bedre value for money enn Portman Blu in my humble opinion. Jeg bor på The Mayfair nå, samt uken etter påske. Nå betaler jeg vel ca 230 pund per natt, og etter påske er vel snittprisen på ca 200 per natt. Dette er imidlertid betydelig lavere enn det jeg normalt ser dette hotellet til. Men nå: Tilbake til maten på Murano... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Skal til London igjen om litt under en maaned, da har jeg booket Sheraton som ligger ved Hyde Park |
|
![]() |
![]() |
#195 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#196 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Melbourne Flagstaff Gardens, akkurat sjekket inn.. Kun sølv men oppgradert til Business Room, free wi-fi ( men det gjelder alle ). 10% på restauranten..
|
![]() |
![]() |
#197 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det ene Radisson Edwardian på Leicester (eller hva det nå heter) Square er også ganske OK. B&O TV og samme toalettartikler etc som Mayfair, men alt er litt mindre.
|
![]() |
![]() |
#198 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Velkomstgave på Radisson Blu Royal Copenhagen avbildet. To for en tilbud gav 570 kr pr natt. Frokost ikke inkludert og koster 195 dk pr pers.
|
![]() |
![]() |
#199 |
Flyglad
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Blu Lietuva, Vilnius
Club Carlson status: Gold Elite Oppgradering: Ja fra billigste rom til Business Room i 19 etasje. Fordeler mottatt: 1 vannflaske, frukt og nøtter stod på rommet. Business room-fordeler: Nespressomaskin, gratis pay-TV, tøfler, badekåpe, turn-down service med en flaske vann på nattbordet Hva var bra/dårlig?: Hyggelige ansatte, gode senger. Bra frokost buffet i skandinavisk stil. Skybar i 22 etg. er en god lounge/klubb. Dyktig bartender. Stor drinke-meny. Valuta for pengene?: Ja, ca 575 NOK pr natt. Vil jeg bo der igjen?: Ja det blir nok flere netter utover året. |
![]() |
![]() |
#200 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor jeg bodde: Radisson Centrum Warszaw
Club Carlson status: Gold Oppgradering: Tja, valgte å prøve den nye muligheten for å kjøpe standby oppgradering. Prisen var 98 PLN for oppgradering til Junior Suite og denne gikk igjennom. Fordeler mottatt: Ingenting Hva var bra/dårlig?: Junior Suite lå innerst i gang med utsikt mot bakgård og hadde ikke en sofa en gang. Måtte be om ekstra håndkler og badekåpe da det kun var klargjort for 1 person. Valuta for pengene?: Greit, 230 PLN for business class rom + oppgraderingen Vil jeg bo der igjen?: Hvis prisen er ok, men hadde ikke betalt for standby oppgradering igjen Litt skuffet, bodde på Radisson Blu Krakow i fjor og fikk gratis oppgradering, fruktfat og ble oppringt av resepsjonen for å sjekke om alt var ok med rommet. Helt annen service der. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |