![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jo mer jeg leser om dette, dess mer har jeg lyst til å prøve.
Denne og "Speedbird1" står HØYT på ønskelisten
![]() |
#42 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Fint å se litt av hva man har i vente, men hvordan fungerte det med setereservasjon? Det ser ikke ut til at man kan reservere via sas.no på forhånd.
![]() |
#43 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Lurte bare på om dette er noe alle som har tatt denne ruten har opplevd.
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg sliter med det samme her. Har booket en bonustur SVG-IAH t/r for 50000 poeng, men får ikke reservert sete. Når reiser du til Houston og for hvor mange dager? KAnskje ser jeg deg ombord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk også booket meg denne. Er det noen seter som anbefales mer enn andre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg booket meg også en billig-tur, det var jo bare å velg og vrake i datoer.
Er det fortsatt slik at man får parkeringsbillett av SAS om man parkerer bilen i p-huset, når man skal ut å fly med SK951? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Ja. Trekk vanlig billett ved innkjøring, den får du byttet i en ferdig "betalt" billett i innsjekk. Fungerte som en drøm i starten av mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bonusbilletter Stavanger- Houston med SAS direkte? | VirreVapp | Reiseforum | 2 | 27-06-2014 10:43 |
Hvordan booker jeg Stavanger-Houston direkte? | ENTO | Småprat | 4 | 19-06-2014 23:07 |
Brukte Whitney Houston privatejet eller rutefly i Stavanger i helgen som var? | EK 007 | Flyforum | 1 | 09-06-2010 10:21 |
Stavanger-Houston direkte? | SVG | Flyforum | 69 | 27-10-2008 00:07 |