Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by SK384
HVis stockholmerene skal se toppfotball, så vil jeg heller anbefale Flynordic sin direkterute fra Stockholm til Bergen og så en tur til Brann stadion. :spin:
Jeg reiste på søndagen som var.. 1. flyvning ned og 2. flyvning opp..Originally posted by 1944vintage
<Fulle fly i dag TRD-ARN>
Hva med "F" Trøndere med og uten bart?
Var det i dag Cedlind skulle reise?:sarc
mvh
Originally posted by Cedlind
Jeg reiste på søndagen som var.. 1. flyvning ned og 2. flyvning opp..Originally posted by 1944vintage
<Fulle fly i dag TRD-ARN>
Hva med "F" Trøndere med og uten bart?
Var det i dag Cedlind skulle reise?:sarc
mvh
Originally posted by Concorde
Jeg reiste på søndagen som var.. 1. flyvning ned og 2. flyvning opp..
Var du full?
Tja.. satt på 2B ned, så da fikk jeg ikke helt store inntrykket, men inbiller meg at det var godt over halvfullt.. 35-40 kanskje..Originally posted by MD11
Var det bra med pax ombord Cedlind?
Tja.. satt på 2B ned, så da fikk jeg ikke helt store inntrykket, men inbiller meg at det var godt over halvfullt.. 35-40 kanskje..Originally posted by MD11
Var det bra med pax ombord Cedlind?
Opp så var vel kjerra maks halvfull..
Som en liten avsporing så kan det også nevnes at Q300 ikke er mye Quiet, dog var det noe stillere på 11D enn på 2B, så jeg må nok støtte opp om de som mener at det er best å sitte en bit bak i Dashen.
LN-WFT, med schvær Q på sidenOriginally posted by KennethGS
Hvis det i det hele tatt var en Q da...
Originally posted by Jörgen
Tror ni många flyger vidare till EWR, ORD och Bangkok eller ?
Perfekt linje för alla Stockholmare å se lite toppfotboll på Lerkendal :up:
Hva er dette for noe merkelig? Rosenborg? CL? :lolOriginally posted by peraARN
Originally posted by Jörgen
Tror ni många flyger vidare till EWR, ORD och Bangkok eller ?
Perfekt linje för alla Stockholmare å se lite toppfotboll på Lerkendal :up:
Har du missat att Rosenborg inte spelar i CL nästa år?![]()
Originally posted by SK384
HVis stockholmerene skal se toppfotball, så vil jeg heller anbefale Flynordic sin direkterute fra Stockholm til Bergen og så en tur til Brann stadion. :spin:
Ingenting å beklage for.. skulle være med på første fly jegOriginally posted by CK
sorry Cedlind, men selv om du fløy den første, var det den andre turen som var den offisielle åpningsturen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.