![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har etter 9-10 timer fått mail #2 for min andre booking, men fortsatt "not ticketed" på siten til United. Krysser fingrene for at det også blir en helgetur til Savannah.
![]() |
#143 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Da har jeg kasta bort en time på å få gjennom en bestilling; prisene finnes der ennå, men det kommer opp feilmelding ved `check out´.
Like godt, da slipper jeg å booke en billett jeg kanskje ikke ville brukt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og da ser det ut som de har fått ut ordinære priser igjen. Kr 5 665,- for OSL-EWR-ORD-EWR-OSL som for et par timer siden lå ute til under kr 2 000,- (men som da ikke lot seg bestille lenger).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, og det er UA som har ansvar for publisering av egne priser i Amadeus, så vidt jeg vet har ikke andre selskaper mulighet til å påvirke prisene i GDSen
![]() |
#147 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da har jeg fått den tredje mailen også for den siste reisen og united.com sier "This reservation has been ticketed and confirmed." så da blir det kanskje Savannah likevel.
Ser ut til at de morsomme prisene er borte nå ja.
![]() |
#148 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Og for de som trodde de kunne slappe av - festen er ikke helt over
NYC-MXP 23JAN-30JAN med AC - kr. EDIT: Vet ikke om det finnes noe på andre destinasjoner, sjekket FRA og OSL og ikke noe på dem.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 24-11-2013 at 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det sannsynlig at disse billettene blir tukla med eller kanselert i senere tid av Widerø eller United? Eller har de ingen muligheter til å rette opp i dette? Supert om alt er som det er, og det blir en uke på HNL
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har du fått eticket-nummer så bør det antagelig være greit. Tommelfingerregelen i slike tilfeller er å vente noen dager før du booker saker som ikke kan avbestilles.
![]() |
#151 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Da sees vi, jeg har 8A ifølge amadeus (valgt på sas.no) og 22A ifølge united.com. Hvem vet hvor jeg ender opp til slutt. Mandag får vi forhåpentligvis svaret på det. Tror nok de blir stående, men dersom det er mange tusen som har bestilt er det vel sannsynlig at de gjør noe. Håper Widerøe går ut med tall over hvor mange som bestilte men tviler vel på at de kommer til å gjøre det (Med mindre de kansellerer). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Siden det er YQ som mangler, kan vi risikere å måtte diverte pga low fuel?
![]()
![]() |
#154 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som er hyggelige og kan gi meg EB poeng på disse flightene?
OSL-EWR-ORD-EWR-OSL OSL-EWR-LAX-EWR-OSL Booket som alle andre i klasse K/L og med United. Er EBS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
EBS-bonus (+15%) gjelder kun på SK-opererte (eller Blue1/WF) flyvninger.
![]() |
#157 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahh, takk så mye. Småpen poengsum for rett under 4000kr
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Yepp, relativt enkelt å regne ut selv når det er 100% opptjening: http://www.gcmap.com/mapui?P=osl-ewr-ord-ewr-osl
![]() |
#159 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ved premium economy, er det da 150%?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nei, 100% på UA sin Eco Plus,
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til Oslo-Honolulu via Los Angeles | LN-SUV | Reiseforum | 2 | 09-06-2014 17:54 |
Honolulu i påsken til knall pris | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 06-09-2010 19:27 |
Continental - bra priser til USofA m.m. | Discus | Reiseforum | 6 | 06-03-2009 17:46 |
Meget bra Asia-priser hos Finnair | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 24-08-2008 20:33 |
Tilbake Til Stillehavet Igjen, Nå One-stop Honolulu Med Co ! | SQ 777 | TripReports | 46 | 07-04-2008 18:02 |