![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg kommer ikke inn på wideroe en gang er det pga. dere?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helt nydelig! Har jobbet med å finne gode priser til USA for sommerferien. Nå ble det tur/retur for 8100 kr for tre personer i stedet for 24.000.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da var BGO-ORD booket for 2300,-.
Tok det lang tid? Har snart ventet en time, og på United.com står det at billettene er på hold frem til midnatt. Hilsen Mr. Nervøs.
![]() |
#104 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det tok ca 20 min midt på dagen i dag. Det er noe som sier meg at pågangen på wf.no er relativt stor nå, ettersom tråden om denne feilen på Flyertalk har i skrivende stund over 27 000 treff.
![]() |
#105 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
![]()
![]() Last edited by Flight Cancelled; 23-11-2013 at 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da tror jeg at jeg gir opp. Ser fram til noe knakende gode trip-report fra dere som var heldige
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det "game over"? Ser ut til at wf.no er stengt ned. Prøvd lenge, men får feilmelding om at serveren har sluttet å svare. Har vært 24 morsomme timer på forumet.
Last edited by Fbu76; 23-11-2013 at 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Flysitter
|
![]()
Ser det på Flyertalk spekuleres i at det er Widerøe som sitter med regninga her
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Så håper jeg alle dere som booker nå har klikket gjennom logoen på toppen av denne siden
![]()
![]() |
#110 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Blir det en ny Finnair sak her? Dvs om en stund lar ikke UA WIAS selge deres billetter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Man blir litt fartsblind når man synes turer til USA for opp 3000,- blir for dyrt...
![]() |
#112 |
Bonusjeger
|
![]()
Etter å ha sett tråden på Flyertalk - er det mulig at Widerøe blir konkurs på grunn av dette? Jesus mann, det er jo pågangen som gjør at sidene blir trege...
![]() |
#113 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei, de tjener jo penger på hver billett, det er United som har blingsa på prisene sine som de har publisert (næmere bestemt, de har glemt å legge inn fueltillegget)
![]() |
#114 |
Flysitter
|
![]()
Men hvorfor er det bare Widerøe som har disse prisene? Ita Software og expedia som jeg har sjekket finner de ikke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Litt frustrerende at WF er nede da jeg har bestilt tur jeg ikke kan benytte. Hvordan håndteres det om jeg ikke kommer innenfor 24 timer, når ingen kanaler er åpen for avbestilling?
![]() |
#116 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det har skjedd før. Finnair gjorde der samme for noen år siden hvor de lot Widerøe selge billetter hos dem uten fuel surcharge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Komplisert, har med prisstrukturer m.v. å gjøre. Priser kan legges inn med forskjellig pris avhengig av point-of-sales, og avhengig av hvem som selger dem. Dvs. det blir fort mange 100.000-vis av priskombinasjoner som skal kombinseres med taxes og fueltillegg. Widerøe selger fra Mosjøen på egne billetter. Når du går på expedia vil jeg tro de får UA-prisene som om de selges av UA . Husk WF er ikke et reisebyrå, de er et flyselskap. Expedia er et reisebyrå.
![]() |
#119 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Spennende å se hvor dette ender. Og den tråden på flyertalk er jo definitivt underholdende å følge med på også. (regner med det går greit at jeg linker til den siden denne tråden ligger i testforumet). http://www.flyertalk.com/forum/milea...return-24.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til Oslo-Honolulu via Los Angeles | LN-SUV | Reiseforum | 2 | 09-06-2014 17:54 |
Honolulu i påsken til knall pris | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 06-09-2010 19:27 |
Continental - bra priser til USofA m.m. | Discus | Reiseforum | 6 | 06-03-2009 17:46 |
Meget bra Asia-priser hos Finnair | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 24-08-2008 20:33 |
Tilbake Til Stillehavet Igjen, Nå One-stop Honolulu Med Co ! | SQ 777 | TripReports | 46 | 07-04-2008 18:02 |