Det ryktes sterkt at Air Atlanta Icelandic skal sette sin siste B747-Classic på bakken om 3-4 uker. Jeg er ikke sikker, men det kan vel tenkes at det er den siste Classic 747 på europeisk register og en epoke er over? Hva sier ekspertene der ute?
Moldova er det vel ingen tvil om at er europeisk. Russland og Georgia er det vel ikke godt å si hva er. Halve Russland er europeisk og resten i Asia vil jeg tro? Georgia omtales som Eurasia?
Så det som er igjen er: 1xB747-200 og 4xB747-300, med bortfall av en -300 om en måned...
Georgia er ikke mere europeisk enn f.eks Kina det ligger på det euroasiatiske kontinent men hører ti Asia.
Og hva gjelder Russland så er Moskva Europeisk og jeg mener Transaero holder til der.
Georgia er ikke mere europeisk enn f.eks Kina det ligger på det euroasiatiske kontinent men hører ti Asia.
Og hva gjelder Russland så er Moskva Europeisk og jeg mener Transaero holder til der.