![]() |
|
![]() |
#361 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker. London og Gran Canaria høres godt ut ja. Moskva er litt mer stress, siden man må ha visum/invitasjon ++
|
![]() |
![]() |
#363 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Booket en overnatting for opphavet med min konto, points + cash.
Noen som vil spekulere i om jeg i det hele tatt får poeng for den natta? Og er det sjanser for at de vil nyte godt av min gullstatus? |
![]() |
![]() |
#364 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Du får poeng tilsvarende "cash-delen" av romprisen. Fordeler på din gullstatus tør jeg ikke spå noe om...
|
![]() |
![]() |
#365 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel, London
Oppgradert fra singelrom til standardrom, som er ganske mye større med blant annet egen salong. Meget god service her som vanlig, men ingen velkomstgave eller brev. Sist jeg bodde her ble jeg oppgradert til et veldig stort business class-rom, også det fra et singelrom. En veldig god deal ettersom singelrom koster ca. 80 pund natten. |
![]() |
![]() |
#366 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Har CC Gold og fikk points for cash delen + online booking points. Ble også oppgradert samt velkomstgave. |
|
![]() |
![]() |
#367 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Radisson BLU Bratislava.
Bra beliggenhet i et gammelt staselig bygg. Modernisert, men ikke helt på luksusnivå. Bedre enn standard norske hoteller, dog. Ingenting ble nevnt om min gullstatus ved innsjekk. Han bare påpekte at kortet lå inne. Bestilt standard dobbeltrom, ikke snakk om oppgradering. Fikk faktisk et skikkelig møkkarom i 2. etasje med twin bed (jeg reiste alene) og dusj uten skikkelig vanntrykk. Gikk ned og ba om et rom med dobbeltseng, og fikk det. Bedre dusj også. Litt komisk at mens jeg var nede i resepsjonen, kom det to kamerater og klaget på at de hadde fått rom med kun dobbeltseng i stedet for to enkeltsenger. Åpenbart ikke helt kompetente resepsjonister. Glimrende frokost. Topp beliggenhet. Grei pris. Null statusfordeler. |
![]() |
![]() |
#368 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ifra jukse Hilton til CC Gold via mail på en Lørdag, tok ca 5 timer før respons til positiv svar. Fint med weekend tilbudet deres, bo 2/4 netter betale for 1/2.
Hadde egentlig tenkt å få brent av noen poeng på Raddisson i Kristiansand, ett par netter for å ta turen i Dyreparken med kjerring og barn. Men ingen ledige rom med helt eller delvis betaling her ser det ut som i neste uke. Er det erfaringsmessig vanskelig å booke rom med CC poeng på korte frister? |
![]() |
![]() |
#369 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
Har CC gold Bodde 3 netter, 2for1 rate de første to nettene, så en natt på cash + points. Sendte mail i forkannt for å forhøre meg om seng til baby og spurte samtidig om muligheter for oppgradering. Fikk svar at det ble håndtert med checkin men at de hadde lagt til et notat på bestillingen. Oppgradert til junior suite (separat soverom) med tilhørende gratis frokost. Velkommstgave var 3 flasker vann og 3 poser med noe sjokolade mandler greier. Nyoppussede rom, 3 restauranter på hotelet å bestille roomservice fra (praktisk for oss med små barn), kort vei til metro og islands brygge hvor man kan kjøle ned både voksne og barn i basseng laget til i elven. Anbefales!
#370 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bestilles via egen side. Gjorde dette selv når jeg var i Vilnius i Juni.
|
![]() |
![]() |
#372 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det bestilles på denne siden http://www.clubcarlson.com/4for2 http://www.clubcarlson.com/1for2 Funker best dersom du logger deg inn på Club Carlson kontoen din og deretter paster inn linken du vil bruke alt etter om det er 2 for 1 eller 4 for 2.
![]() |
#373 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Den siste natten bestillte jeg på en separat booking. Måtte ned å sjekke inn/ut etter to dager siden det var forskjellige rater (sa de), regner med det da teller som to stays og iforhold til status.
![]() |
#374 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#375 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#377 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
De gangene når jeg faktisk har benyttet meg av dette tilbudet har det stått vanlig pris på første natt og 0 kr på andre natten så er vel ett eller annet som ikke stemmer helt. Kanskje greit å sende mail/ringe club carlson
![]() |
#378 |
Superflyer
|
![]()
Hvor lang tid skal det egentlig ta før etterregistrering av overnatting skal vises på profilen ?
Er det som EB der en må regne med 13-14 uker...(minst) ? |
![]() |
![]() |
#379 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Send en mail til CC! Hadde samme issue etter at jeg hadde bodd på Caledonien. Sendte dem en mail, refererte til at jeg ikke hadde sett noe til poengene, og vedla booking nummer
Fikk dette til svar dagen etter, og noen dager etter var poengene på konto. Quote:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |