![]() |
|
![]() |
#261 |
Newcomer
|
![]()
Nylige erfaringer med Club Carlson Gold:
Radisson Blu Caledonien, Kristiansand: Oppgradering til stort og forholdsvis nyoppusset rom med egen soveavdeling. Ingenting ekstra ellers. Radisson Blu Norge, Bergen: Oppgradering til business class rom med balkong i øverste etasje. Sjokolade på rommet. Likevel et bitte lite rom, og hele hotellet har desperat behov for en makeover. Super beliggenhet, dog. |
![]() |
![]() |
#262 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Sommer-promo tjen 10.000 poeng: http://www.clubcarlson.com/10000points
#263 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har erfaringer med Carlson Family & Friends raten? skal en tur til berlin og vurderer å bruke kupongen. Risikerer jeg å bli spurt? kan jeg bruke Ola Normann som jobber på Atlantic Stavanger som referanse?
|
![]() |
![]() |
#264 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#265 |
Superflyer
|
![]()
Kan man etterregistrere opphold på Club Carlson(dvs.registrere de på CC-hjemmesidene) ? Jeg registrerte meg som medlem etter at jeg hadde bestillt hotellrom.....
|
![]() |
![]() |
#266 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Det skal gå helt fint. Skal ligge et skjema som man må fylle ut. Har gjort dette noen ganger. Har ikke linken til dette her i farta, men bør gå greit å finne det.
Thomas |
![]() |
![]() |
#267 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
Men er ikke ratene i Berlin lave i utgangspunktet? Med poengene man får er det ikke alltid billigst med FnF. |
|
![]() |
![]() |
#268 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Country Inn & Suites Newark 20.21-.mai
Club Carlson Gold Ble oppgradert til King Jacuzzi Suite fra billigste rom. Fikk også en liten snackpose med chips og brus. Yummi ![]() Gratis shuttle til flyplassen på morran. Helt greit for en natt
#269 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Spørsmålet er må jeg virkelig kjenne noen, eller kan jeg satse på at jeg ikke bli spurt. Dersom jeg blir det, kan jeg dikte opp et norsk navn på et norsk hotell. Last edited by killbox; 07-06-2013 at 17:06. |
|
![]() |
![]() |
#270 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Har 10-12 netter i året på FF raten. Min kontaktperson har aldri blitt spurt direkte, så det virker ikke som om de spør videre til den du angir som kontaktperson, men de har blitt litt strengere på dette i det siste, både fra København, Oslo og Amsterdam hvor jeg har bodd sist. De spør gjerne om navn, epostadresse, stilling og sted på personen, så tror det blir vanskeligere nå for folk å bare påstå at de har kontakter i selskapet. Dessuten er det sikkert mot reglementene også
![]() Raten er veldig god, spesielt i Sveits. Der koster det normalt sett rundt 2000-2400 kr natta og med denne prisen 580 kr. Drømmepris! |
![]() |
![]() |
#271 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har et spørsmål rundt "best price guarantee". Radisson sier jo at at de matcher og gir 25% avslag hvis du finner rommet til bedre pris med forutsetningen er "same rate terms or restrictions".
Jeg har funnet et rom hos Otel.com for overnatting på Radisson Blu Sobieski Hotel som er en del billigere enn direkte hos Radisson. Hos Otel kan man avbestille gratis opp til 4 dager før ankomst. Hos Radisson kan rommet ikke avbestilles i det hele tatt, så betingelsene er jo faktisk værre. Vil Radisson akseptere price match når betingelsene er værre eller må de være helt identiske? Noen erfaringer? |
![]() |
![]() |
#272 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia Oslo.
Club Carlson Gold FF rate, ble spurt om navn som jeg selvfølgelig hadde. Oppgradert til Business Class, men ingen velkomstgave. |
![]() |
![]() |
#273 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor spesifikt må du svare på FF-rate-spørsmålene?
Er det bare å si "Jeg kjenner Ola Nordmann på Oslo Plaza" liksom? |
![]() |
![]() |
#274 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I Norden må du som oftest skrive ned navn og arbeidssted på den du kjenner. Noen ganger holder det muntlig. Ikke opplevd å bli spurt de gangene jeg har bodd i Europa eller USA.
|
![]() |
![]() |
#275 |
Newcomer
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia Göteborg
Club Carlson Gold Billigste twin room for meg og en kamerat Ble oppgradert til "Kungasviten". Visstnok 210 kvadrat, møterom, egen sauna etc. Var gøy, min første overnatting på Radisson etter å ha matchet til gull fra EB. Hadde bodd der igjen, selv om det nok garantert blir nedtur i sammenligning. Litt usikker på hvorfor det ble en sånn voldsom oppgradering. Tror kanskje det har noe å gjøre med at jeg hadde kommet i skade for å bestille handikaprom. Da jeg ankom ut på ettermiddagen og sa at det slettes ikke var meningen så hadde de kanskje gitt ut alt av business class rom og mindre suiter. |
![]() |
![]() |
#276 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#277 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som fikk kjøpt? Så det en liten time etter det ble postet, å da var det forsent.
|
![]() |
![]() |
#278 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#280 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
CC skal ha flash sales resten av måneden til ulike tider. Noen som vet om en kan gå epostmeldinger fra Facebook når de poster på veggen sin?
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |