![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag fra TRD
![]() Jeg lurer på følgende: Er det mulighet for og endre en bonusbillett på avreisedagen? Vedkommende skal fly OSL-TRD kl 1900 men drar til OSL nå for og prøve å booke om og komme seg hjem tidligere. Noen muligheter for dette ved å henvende seg i SK skranken på OSL?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
• Forutsatt at poengene fremdeles er gyldige (dvs. at utgåtte poeng ikke kan brukes om igjen) kan ombooking gjøres frem til én (1) arbeidsdag før bruk av bonuspoeng, mot serviceavgift.
http://www.sas.no/upload/SAS%20Norwa...d_nov04_NO.pdf
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da går det ikke med andre ord.....
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fikk telefon fra OSL, han fikk reise kl 17 i stedet for kl 19. Flott service av SAS
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjapt spm. Har booket en tur til New York denne sommeren, bookingen er med SAS. Utreise på C, hjemreise på M.
Er det noen som vet om det går an å endre ene personen som reiser? Jeg skal fortsatt reise selv, men følge skal forandres, om det lar seg gjøre ![]() Spm 2: Om det ikke lar seg gjøre, er det da bare til å kansellere via tlf og få den samme booket igjen med ny personalia mens jeg har dragen på telefonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
En slik endring er litt komplisert så tvilsomt om du får gjort det på nett (er jo bare å prøve). Men en slik endring er teknisk mulig, ved at SAS deler bookingen i to og endrer den ene så du ikke mister setene.
Det du ikke bør gjøre er å kansellere bookingen og booke på nytt, det er ikke sikkert de setene du frigir går tilbake som awardseter!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har testet online, men der er det kun snakk om å endre datoer slik jeg ser det.
Edit: Etter litt kø kom jeg igjennom. SAS fikser det via telefon, koster 150kr å gjøre det. Last edited by darkcho; 11-01-2013 at 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for tipset, men er nok kun basic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som vet hva reglene er her? Jeg har en bonusreise til LYR som jeg må endre på, denne ble kjøpt under en kampanjeperiode i mai dvs 10.000 poeng t/r i Plus. Men når jeg nå skal endre denne blir jeg nå avkrevd for opprinnelig pris, er det ikke da mulig å endre innafor samme "bookingklasse" uten å betale ekstra i poeng når reisen først er betalt med poeng - om dere skjønner hva jeg mener da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Generelle terms&conditions på EB-kampanjer har med "Reservations cannot be changed after booking period is over, then normal award price applies."
Sjekket dette spesielt ifbm med en sas-kampanje tidligere i år, så jeg droppet å bruke kampanjen fordi det trolig kom til å ende med endring eller avbestilling. http://www.sas.no/eurobonus/tilbud-o...tt/Conditions/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Har òg fått beskjed om det samme, men billettane eg bestilte i samband med innanlandskampanjen no sist (innanlands i sommar til halv poengpris) har eg endra to gonger allereie. Den største fordelen er uansett høvet til å avbooke heile turen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bonusjeger
|
![]()
Jeg måtte betale 10k EBp når jeg byttet datoer på en tur kjøpt med 17. mai tilbudet...
![]() |
#17 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Det kjipe er at eg no berre treng returbilletten, og for å endra bookingen til det ville dei ha 1000 poeng ekstra.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
I etterpåklokskapens lys, burde jeg kanskje ha ringt...
![]() |
![]() |
#19 |
Newcomer
|
![]()
Sånn heilt apropos endring av bonusbillettar. Korleis er det å endre reisa etter at turen er i gang - t.d. fly frå BGO til LYR på fredag med retur på måndag, kan eg då på sundag, (kravet om å gjere dette innan 24 timar før avreise gjer seg vel framleis gjeldande), endre denne billetten til ein annan dato?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter påbegynt reise - Bonuspoeng kan ikke tilbakeføres etter at en EuroBonus reise er påbegynt, og returreisen kan ikke ombookes eller refunderes.
http://www.sas.no/eurobonus/om-eurobonus/Medlemsvilkar/
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endre brukernavn | SeatBelt | Flyforum | 1 | 12-01-2010 22:31 |
Eurobonusbillett - en vei | Bizflyer | Reiseforum | 11 | 15-09-2009 19:08 |