![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Skal reise med BA Club Europe OSL-MAN i desember, lurer litt på hvordan produktet deres er. Kan man sammenligne det med SAS intraeuropa? Får man lounge tillgang på LHR på mellomlanding når det kun er UK domestic på LHR-MAN flighten? På forhånd takk Pow Last edited by Powell; 31-08-2012 at 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jada, du får loungetilgang både på OSL, LHR og MAN. På OSL-LHR-OSL får du mat etter hvilken tid på dagen det er og det du måtte ønske av drikke inkludert champis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
OSL-LHR er det mye som SAS, ja. 2+2 seating og servering av varmmat. Ofte har de valg mellom noen forskjellige retter (avhengig av tidspunkt).
Man har tilgang til lounge ihht. gyldig billett samme dag (inbound/outbound), så flyr du OSL-LHR-MAN bør OSL-LHR-billetten gi adgang (hvis jeg ikke tar helt feil)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det finnes vel et par Trip-reports om produktet her på forumet. Søk gjerne på tråder startet av f.eks. meg i Trip Report-forumet. Evt stay tuned for en ny mot slutten av september, så skal jeg få dokumentert skikkelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Gleder meg til din nye kommer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Som nevnt: 2x2 seating. Det fungerer sånn at B-setet på venstre side "skvises" inn og A og B-setene blir bredere. På høyresiden Blir alle tre setene bredere, men det i midten selges ikke. Derfor kan jeg godt anbefale et sete på høyre side av flyet om du reiser alene og ønsker albuerom.
Varm mat, og gratis drikke av alt fra "vann til vodka". Et bar bilder fra min siste OSL-LHR (BA763 i påsken): ![]() ![]() Et produkt jeg gjerne anbefaler ![]() Har en ganske sen flight ut fra OSL en lørdagskveld om noen uker, så jeg mistenker at den kan være ganske tom. Da skal jeg prøve og få tatt noen bilder og dokumentert det enda en gang. Noe spesielt du evt. ønsker og få "dokumentert"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Har flydd alle de tre andre flightene før, og "manglet" 769, så da ble det den ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
AirBussjåfør
|
![]()
BA leverer vel et helt OK produkt mellom OSL og LHR. Ser prisene ofte ligger på det dobbelte av economy. Finner mange avganger i biz for rundt 1000-lappen, så man bør vel ikke forvente alt for mye.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Søkte akkuratt opp et par datoer, og tur/retur kom på 2716 i I-klasse, som er den billigste bookingklassen. Hvis du finner til 2000 kroner tur/retur, vil jeg gjerne vite hvordan. Og hvorfor skal man ikke forvente for mye? Poenget med de billige billettene er at de ikke er fleksible. Til den prisen, synes jeg faktisk produktet er ganske så bra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Synes også ombord servicen er bedre, da de virker å ha som mål å betjene business bra. Og jeg har til gode å spise i toalettkø, noe jeg har gjort flere ganger på SK. Av det jeg har testet er det beste biz i Europa. Quote:
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 01-09-2012 at 10:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
BA serverer også Champagne, noe SAS har sluttet med, og begynt med "muserende".
Det er tydeligvis veldig viktig for enkelte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Ellers setter mann altids pris på en god TR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
OSL lounge er en standard kontraktslounge, med andre ord med en svært begrenset servering. Vin, øl, brus, noe brennevin, enkel matservering. Hovedpoenget er at det er rolig og fredelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vedr OSL-loungen: Tidvis har det vært suppe der ved middagstid. Ellers synes jeg eks. frokosten tidvis er meget greit tidspunkt med brød, pålegg, yoghurt og fruktsalat. Og som Hickok sier, stort sett en meget stille oase.
![]() |
#18 |
Newcomer
|
![]()
Har man fast track på OSL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
6 rader Club Europe? | OEH | Småprat | 6 | 12-04-2011 23:42 |
Club Europe med BA | barca | Reiseforum | 5 | 28-09-2010 13:30 |
The Final Countdown - Europe (Club Europe...) | jcnorway | TripReports | 62 | 03-07-2009 01:07 |
BA Club Europe + LHR T5 | jcnorway | TripReports | 35 | 30-04-2009 13:36 |
BA Club Europe og FIRST | kristian | Flyforum | 6 | 11-05-2008 22:51 |