![]() |
|
![]() |
#1 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,309
|
![]()
Dagens Næringsliv har en inngående reportasje som forteller oss alle hemmeligheter om hvordan man sjarmerer flyvertinner! Hvordan har vi klart oss uten denne i alle år??
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Dæven, der er min hemmelige teknikk med å være høfflig avslørt!
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,117
|
![]()
Har ikke denne vært omtalt her for lenge siden en gang? Finner ikke tråden, men husker bl a dette med avisen fra crew bag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gamle flyvertinner er dyre | BU595 | Flyforum | 2 | 19-12-2008 17:03 |
Flyvertinner skadet under innflyging | Stian | Flyforum | 14 | 05-02-2008 21:37 |
Vil outsource flyvertinner | sas-kr | Flyforum | 89 | 07-11-2005 10:49 |
Forelsket i SAS-flyvertinner | CK | Flyforum | 10 | 26-09-2005 23:01 |