Med Eurobonus Gold? Tror ikke at Thai tilbyr fasttrack med kun et C boarding pass i handa.
Har ikke EBG. Lyste grønt når de scannet boardingpasset.
Med Eurobonus Gold? Tror ikke at Thai tilbyr fasttrack med kun et C boarding pass i handa.
Vårt vaktselskap, G4S, er satt til å håndheve de til enhver tid gjeldende sikkerhetsbestemmelsene ved Oslo Lufthavn.
De utfører sitt arbeid i henhold til gjeldende instrukser og regelverk, og arbeidet med å sikre dette pågår kontinuerlig.
På bakgrunn av din henvendelse har vi vært i kontakt med G4S som har gjennomgått sine rutiner for fast-track, da spesielt for Swiss-kunder.
Det viste seg å være en intern svikt i rutinene som har ført til at du som Swiss-kunde ble nektet adgang til fast-track denne mandagen.
Vi beklager på vegne av G4S at vi ikke har klart å levere en fullgod tjeneste til deg som kunde. Dette er nå rettet opp, og vi håper dette ikke vil skje igjen.
Noe sier meg at det ikke bare er en dag det har skjedd feil her...![]()
Jeg syns det er tåpelig og jævla dumt. Men hva kan sikkerhetskontrollørene for det, når sas, g4s og osl ikke er interressert i at vekterne der skal vite hva de gjør.
Jeg kom meg igjenom med LH C i dag. Ingen "drage" ved inngangen da![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.