![]() |
|
![]() |
#21 |
Star Alliance only.
|
![]()
Men hvor blir det av SAS sin app?? De har jo snakket om at den var "rett rundt hjørne" da de slapp Oslo - New York-ruta!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Synes heller SAS skulle konsentrere seg om å få til setereservasjon. Sist jeg fløy med dem var det ikke engang tilgjengelig så sent som ved online checkin.
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Den skal visst komme i november/desember, men hvem vet ... Håper den blir noe mer og noe annet enn de appene jeg har testet hos diverse flyselskaper til nå. De gir meg egentlig ingenting - foretrekker å bruke nettsiden fra mobilen i stedet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Men slik er det jo ofte med nye ting ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den er og finne i appstore nu....
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva er navnet på appen da
![]()
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
http://www.amobil.no/artikler/norweg...mobilen/110885
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har prøvd tripit en stund og synes den funker bra...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bra app, liker spesiellt godt designet!
![]() |
#34 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Litt lite funksjonalitet foreløpig, men det kan jo hende de kommer mer etterhvert. Savner spesielt å kunne bestille billetter. Eller er jeg enig, designet var enkelt og veldig oversiktlig.
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For de som har tålmodighet til å vente til høsten så kommer Passbook med iOS6.
http://www.apple.com/ios/ios6/#passbook
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I den siste utgaven av inflightmagasinet til SAS så har de en side hvor de "guider" deg igjennom en komplett reise, fra bestilling av billett til innsjekking, baggagedrop, inflight internett osv.
Det jeg la merke til var at de viste til den mye omtalte SAS Appen ganske så tydelig. Jeg tenkte ikke så mye over det der og da, da jeg trodde at den var tilgjengelig for nedlastning, men på appstore er den ikke så der tok jeg feil. Er det noen andre som har sett dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fant en app på Apple app store som het SAS - En klokere resa. Kan det være denne du mente? Installert, testet og avinstallert, ikke imponert selv.
![]()
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"I den siste utgaven av inflightmagasinet til SAS så har de en side hvor de "guider" deg igjennom en komplett reise, fra bestilling av billett til innsjekking, baggagedrop, inflight internett osv."
Dette står på side 12 i bladet, som forøvrig kan leses her: http://www.scanorama.com/pdf/Scanora...y13_lowres.pdf "TECH: From online check-in and Smart Pass to inflight Wi-Fi, SAS's digital services take you from booking to landing, and beyond. What's more,the new SAS app puts it all at your fingertips. Stay connected at Flysas.com" "The SAS app Always have your details to hand for faster booking and check-in. The app simplifies payments in points and cash, lists upcoming trips and live flight updates. It also functions as a digital EuroBonus card." Last edited by Mekum; 06-02-2013 at 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Oppdatering i App Store på DY-appen idag. Nytt nå er visstnok "online check-in fra en rekke destinasjoner". Ikke testet, men greit om de får slik funksjonalitet på plass
![]()
![]() |
#40 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Det popper opp meldinger om litt forskjellig, men nå må jeg komme meg til gate 19C, så får leke med dette senere.. :-D
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian söker AOC i Sverige - Norwegian Air Sweden | HenrikL92 | Flyforum | 45 | 06-02-2020 21:02 |
Norwegian selger seg ned i Bank Norwegian | Someone | Småprat | 1 | 20-12-2017 08:05 |
Norwegian etablerer nytt fraktselskap - Norwegian Cargo AS | Discus | Flyforum | 18 | 24-04-2013 12:27 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Norwegian Norge og Norwegian Sverige - ulike bagasjeregler? | FlightDeck | Flyforum | 4 | 11-04-2008 12:01 |