![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Idag tok jeg å Dag Rune (som kom 2 timer etter meg) turen ut til Sola. Kom noen folk til så vi var en liten gjeng idag. Her kommer bildene ![]() SAS by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() SAS by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() WizzAir by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() WizzAir by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() SAS by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Norwegian by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() WizzAir by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Norwegian by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() An-26 by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Norwegian by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() WizzAir by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() WizzAir by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Norwegian by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Norwegian by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Norwegian by Andreas Nærbø, on Flickr Last edited by andreas97sas; 03-04-2012 at 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Wideroe by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() KLM Retro by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() KLM Retro by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() BMI by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Norwegian by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Lufthansa Regional by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Wideroe by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() SAS by Andreas Nærbø, on Flickr ![]() Wideroe by Andreas Nærbø, on Flickr Takk for at du tok deg tid til å se igjennom bildene. Andreas Last edited by andreas97sas; 03-04-2012 at 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette va heilt herlig! Ikkje någe mer å sei en det! Fantastisk bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2011
|
![]()
Veldig flotte bilder! Bra motiver
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heldiggris med det været, sist jeg spottet der ble jeg helt klissvåt. Men har jeg mulighet til å dra dit, gjør jeg det
![]() Kult at du fikk med LN-TUK og PH-BXA Det tredje siste bildet likte jeg best ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dæven Andreas du kommer deg nå!
Skikkelig utvikling fra de første du la ut her! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knallserie! Variert og fine bilder, Wizz maskinen har jeg sansen for
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Takk for flotte bilder!!
Jeg ser det er hvite winglets på LN-TUK. Noen som vet hvorfor? Påskehilsen fra Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder. Skulle gjerne sett WizzAir på nært hold.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelig serie!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du er bare blitt en fantastisk fotograf... Du har vist en meget stor utvikling, lyttet og lært - og ikke minst, tørre å prøve. Resultatet er en meget varierende og flott serie. Har du brukt "spot-lysmåling" på denne serie? Noen av bildene dine kler absolutt det mørke tilsnittet bildene har fått, og du skal ha STOR ros for å variere vinklene og stedene du tar bilder... Forsett sånn, og du har en stor fremtid som flyfotograf (og fotograf generelt selvsagt)... Stå på!
H
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Årets første Awacs på Sola (tirsdag 22.01.2013) | Lennart | Bilder & foto | 6 | 24-01-2013 21:37 |
Årets første OSL tur.. litt busser ogsånn | TigerBlack | Bilder & foto | 7 | 29-03-2012 23:27 |
Årets første tur - OSL | viking1965 | Bilder & foto | 9 | 24-01-2011 00:01 |
Årets første øltips: God tur til USA | gustavf | Flyforum | 5 | 02-01-2009 18:06 |