hvis der var et DXB marked var den nok startet fra CPHOriginally posted by MartinL
Har ikke 321 rekkevidde til Dbai fra Oslo fks?
Originally posted by jens
hvis der var et DXB marked var den nok startet fra CPHOriginally posted by MartinL
Har ikke 321 rekkevidde til Dbai fra Oslo fks?
Har inntrykk av at disse maskinene står unødvendig mye på bakken...
Originally posted by ANX
BTW - Veldig rart å se SAS-737, var liksom Braathens sine fly. Alle disse kom vel ikke fra Linjeflyg? Lenge mellom hver MD på GM nå.
![]()
![]()
![]()
Originally posted by ANX
FBU 4EVER:
Var dette noe av grunnen for at Airbus bare fikk en kort gjestevisitt i SAS på tidlig 80-tall? Dengang man dyrket begrepet "enhetsflotta", som egentlig virker fornuftig. Husker det var snakk om at den var spesialbygd og ble vanskelig å selge.
Skjønte aldri heller hvorfor de valgte å fase ut 747, når det dengang sto pax igjen både i LAX og BKK på hver avgang. Kanskje noen hyper-blåruss som talte motorer og glemte å regne fuel kontra seteantall? Sikkert en forklaring på det også.
BTW - Veldig rart å se SAS-737, var liksom Braathens sine fly. Alle disse kom vel ikke fra Linjeflyg? Lenge mellom hver MD på GM nå.
![]()
![]()
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.