![]() |
|
![]() |
#781 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#782 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Den tripreport ser jeg rigtig meget frem til ![]()
![]() |
#783 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#784 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Badeanden er jo et must
![]() Vi kunne have fået en lidt tidligere afgang med SK fra FRA til CPH, men der var kun Y ledig. Valgte med vilje den lidt senere med LH for at få lidt tid i FCT. Måske man med lidt held kan blive flyttet til SK, hvis de har plads og man møder en venligsindet person i FCT... Men uanset havde jeg faktisk planlagt at det ville være fint med et bad og en god middag inden den videre tur til CPH. Det er trods alt lige ved aftenstid/spisetid vi ankommer FRA ![]()
#785 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
#786 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
#787 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Og nå champagne før middag. Last edited by tamtamm; 06-07-2011 at 15:53. Reason: skriveleif(for mye champagne) |
|
![]() |
![]() |
#789 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er det sann at man kan fa med et eksemplar av en slik badeand hjem?
|
![]() |
![]() |
#790 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ellers er sigarene greie og whiskeyen bedre og bedre. Limosinen henter meg om 30 minutter. Da har jeg vært her i nesten 9 timer. Huff blir sikkert hodeverk når jeg lander i ICN om 10 timer. |
|
![]() |
![]() |
#791 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Badeanden kan du ta med deg hjem
![]() ![]() Thomas |
![]() |
![]() |
#792 |
Flysitter
|
![]()
Kunne tenkt meg og brukt de 100k jeg har stående på en Hawaii tur men sliter og finne reiser i biz via usa men om jeg søker andre veien om f,eks NRT så er det flere muligheter. Er dette tillat?
|
![]() |
![]() |
#793 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
http://www.usairways.com/en-US/divid...mberguide.html Punkt 14: Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#794 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
#795 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
For meg sa er det helt utrolig at amerikanske flyselskap ikke gir ordentlig service i Y til Hawaii. Der har de ingen konkurranse fra Southwest og andre lavprisselskaper. Men som sagt den lenken du gav har mange gode tips til og fra Hawaii. Han har tenkt a bruke US Airways miles sa er vel relativt stuck med United og Continental til HNL om han velger a dra den via USA. Om han greier a fa OSL-EWR-HNL er vel det ypperlig. Last edited by Hypern; 10-07-2011 at 22:09. |
|
![]() |
![]() |
#796 |
Flysitter
|
![]()
Takk for tipset om AC Discus. Fant ikke direkte Canada-Hawaii men det var letteste måten og komme ifra Europa til Los Angeles og derfra med CO 738 biz til Honolulu
|
![]() |
![]() |
#797 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er turen min i boks!!!
![]() OSL-ZRH / SK (Layover) ZRH-PVG / LX (Dest) PVG-TPE / CA TPE-ICN / OZ (Stopover) ICN-HKG / TG HKG-PEK / CA (Layover) PEK-MUC / LH MUC-OSL / LH for 2 pers, rundt Påske neste år... 8 Segments, 6 forskjellige flyselskaper... (http://www.gcmap.com/mapui?P=OSL-ZRH...&MS=wls2&DU=mi) for 2 pers, rundt Påske neste år... 2 Segments er i F (ZRH-PVG på LX og PEK-MUC på LH), resten i C. Det var rett og slett ikke turen jeg hadde først planlagt. Mye av det jeg ville var ikke tilgjengelig. Jeg hadde heldigvis jobbet ganske mye på forhand på alle mulighetene men hadde dessverre ikke sjekket tilgjengelighet... Jeg kan forresten bekrefte at LH F på A380 kan ikke bookes. Og TK F ikke heller (veldig dumt, det var det jeg hadde først planlagt). De hadde først booka meg i Z på TK, men Z er Economy Premium ikke F som de trodde!!! Heldigvis merket jeg dette, også ringte jeg tilbake. Det tok ca 10 samtaler og total 3 timer på tlf for å finne noe ledig som passet (Ikke lett og finne ledige seter for 2 pers.!), siste samtalen var på ca 2 timer! Tålmodighet er svært viktig her folkens! De fleste som jeg fikk snakke med var hyggelige men et par var ganske sure, da bare ringte jeg tilbake... Nå, ønsker jeg å velge setene våre (vi har 2 forskjellige reservasjoner). Jeg fikk bestillings numrene hos alle selskapene men bare den på LH gir meg anledning til å velge sete. LX, TG viser reservasjonen men jeg kan ikke velge noe. Hos de andre kan jeg ikke se min bestilling. Har dere noe bra tips på hvordan jeg kan få dette til? Så snart dette blir gjort, er det bare å glede seg! |
![]() |
![]() |
#798 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
#799 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Newcomer
|
![]()
Ser at Swiss har et veldig bra rykte. Har noen miles å bruke og kunne godt tenke meg å bruke de på en tur til DXB på første klasse. Er det noen som har noen erfaringer om dette kan være problematisk?
Last edited by MUFC; 18-07-2011 at 16:52. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Inntil 50% ekstra ved kjøp av FB-miles | Bergern | Reiseforum | 2 | 18-04-2012 22:52 |
75% bonus ved kjøp av Miles hos US Airways! | skullis85 | Reiseforum | 1 | 25-02-2011 02:31 |
100 % bonus ved kjøp av Avianca miles | ex_trd | Reiseforum | 0 | 13-12-2010 12:13 |
Tjen M&M-miles ved kjøp av BMW | jcnorway | Reiseforum | 1 | 07-12-2010 12:22 |