![]() |
|
![]() |
#161 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]() Quote:
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,771
|
![]() Quote:
1. Feil, 7304 var full inn ![]() 2. Er denne med i ankomststatistikken din? Quote:
Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,447
|
![]()
Alle 7xxx er charter med pax. Er kjerra tom går den på 9xxx-nummer. Disse teller heller ikke med i statistikkene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
krølle, det med opphavet til LN-RRU var bare en forklaring til inngangen til normal ruteflygning.
Når det gjelder LN-TUA, så tok den som sagt av fra CHQ rundt 40 minutter før tiden og var heldig med å få en litt mer direkte routing gjennom Europa på denne siste flighten. Men gode stopptider, 1:20 for siste turnaround på CHQ, og gode marginer på flytid er det mye lettere å holde tiden enn for normal ruteflygning.
__________________
Kurt Vi flyr LOT Last edited by LN-KGL; 23-05-2011 at 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,771
|
![]() Quote:
![]() Litt sånn på siden, synes dette har utviklet seg til en "DY/SK/OSL/NO" tråd. Det som hadde vært interesant var om den kom tilbake til der den burde være, punktlighet totalt sett. Hvordan er forholdet DY/SK totalt sett, alle ruter, alle land og ikke bare fra OSL. Noen som innehar tall? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Holder en graf krølle? Den inneholder både OSL og total for de to selskapene, og det er 12 måneders glidende tall den bygger på. Og bare for å si det, avstanden mellom total SK og DY har gått ned 7,3 prosentpoeng i april 2010 til 4,7 prosentpoeng i april i år. For totaltallene er det ikke at Norwegian har blitt så mye bedre, men mer at SAS har blitt så mye dårligere.
![]()
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,771
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]() Quote:
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 441
|
![]()
..nå er vel ikke måneden over enda.. hvor mye tilsvarer 0,9 p.p? Er det noen få flighter det står på, eller vil DY være best om de f.eks ikke får ett fly på rute i hele dag?
Uansett imponerende sterk punktlighet fra begge parter. Husker forstatt at tacle55 gjorde et poeng av at DY resultatet i mars var en engangshendelse. Nå er det vel 3-4 mnd på rad? Det var også de som mente at FZFG forholdene på GEN/OSL var en unik hendelse i 1998.. Alle har vel blitt vant til det også.. Ønsker om en punktlig uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Så langt idag på OSL:
SAS 100% DY 88% |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Bare for å gjøre det litt spennende mot mål, ikke'no mer..
![]()
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]()
Ser ut som det burde vært laget en egen "spise-kake-smiley" også nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,705
|
![]() Quote:
![]()
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2011
Posts: 294
|
![]()
Hva med kansellerte flighter? Mer punktlighetsbrudd enn å kansellere hele flighten er det vel ikke mulig å score. En kansellert flight burde telle som 10 forsinkede. Minst. Det er i hvertfall slik det oppleves i ergrelse fra passasjeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Det er umulig å måle og sammenligne. En forsinkelse kan irritere mer enn en kansellering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2011
Posts: 294
|
![]() Quote:
Derimot kan jeg fint greie å forestille meg at punktlighet og kanselleringsdata bør sees i sammenheng for å få et riktig pålitlighetsbilde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Bare DY opprettholder punktlighetsstatistikken på førstkommende mandag, da undertegnede og en hel haug av mine kollegaer kun har 50 minutter i transitt på OSL, så er jeg fornøyd.... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
-I hendelse 1 ble flight forsinket 2 timer. Ankomst til destinasjon 2 timer etter rute. -I hendelse 2 ble flyet kansellert. Ombooket via en annen by, ankomst til destinasjon 30 minutter etter opprinnelig plan. Hva irriterte meg mest?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
1. Fly kansellert. Booket om på en flygning med avgang 3 timer tidligere (0720 om morgenen). Ankomst samme tid som opprinnelig, men med en svært lang transit på OSL. 2. Fly kansellert. Booket om til senere fly, med en overnatting på returen, og ankomst på destinasjonen 18 timer senere. 3. Begge flyene hadde gått 2 timer forsinket (hypotetisk tilfelle). Jeg ville vært mer en happy med det & bedre enn den faktiske utfallet. Både alternativ 1 og 2 irriterte definitivt meg & min kollega mer enn om flyet hadde vært 2 timer forsinket. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2011
Posts: 294
|
![]()
Det må vel ikke 2 timers forsinkelse til, som dere beskriver, for at flighten blir registrert som forsinket. Er det ikke bare 15 minutter som er kriteriet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian mest punktlig på dansk flaggrute i 2013 | LN-TIB | Flyforum | 0 | 12-02-2014 17:32 |
Norwegian - mest punktlig? En bløff...? | Seagull | Småprat | 36 | 19-01-2013 23:01 |
WF mest punktlig i juli. SK 2.pl og DY 9.pl | fluxie | Flyforum | 2 | 05-08-2011 14:07 |
Mest punktlig også i februar | FlightDeck | Flyforum | 3 | 09-03-2010 05:51 |
Widerøe mest punktlig i Europa | FlightDeck | Flyforum | 2 | 11-12-2009 18:14 |