![]() |
|
![]() |
#461 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takk for svar.
det som skjedde var at bilettene ble skrevet om igår og jeg fikk ny retur via FRA. Samtidig hadde de og fikset F fra BKK-DPS. Det eneste som egentlig manglet var F fra DPS-BKK, fikk inntrykk av at han skulle ordne det og, men tok tydeligvis bare F den ene veien. Ble ikke noe gebyr for ny bilettering sikkert grunnet schedule change. Det eneste som da gjennstår er evt J til F på retur DPS-BKK, men lurer på om jeg bare skal si meg fornøyd med turen og la det være med det. Får det vel ikke gjennom dersom det er policy å ikke endre klasse på eksisterende bonus turer slik som de gav inntrykk av.
#462 |
Trangsynt
|
![]()
Da ser det jammen ut til at denne er tilbake...$1478 for 100 000 miles...
http://www.usairways.com/en-US/divid...c=USBuyLanding Edit: $1375 for 87500 blir det vel...må bo i USA for å få de siste 12500 poengene med den toolbar'en ser det ut som...da må man vel legge til $360 til for å få 100000...men rundt $1700 er fremdeles ikke galt for en *A long haul business billett...ja pluss tax da selvfølgelig. Last edited by TommyL; 16-02-2011 at 19:04. |
![]() |
![]() |
#463 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#464 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, de driver stadig å skal selge billig og forsøke å unngå at folk trikser:
Quote:
![]() |
#466 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hm, for flytte til jetcarrieradressen min så jeg er klar for neste tilbudsrunde.
|
![]() |
![]() |
#467 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel, jeg vurderer å kjøpe 87.500 foreløpig og vente med 12.500 til ev neste salg. Full pris for man jo alltid kjøpt poeng.
Har null sjanse i inneværende år å brenne av 100.000 på F uten bare det "å brenne av" på en tur til et sted noen dager . Et sted jeg egentlig ikke har lyst eller tid til akkurat i år. Edit: Akkurat i kveld er jo $ kursen bra... Bloomberg i kveld kom med noen tanke rogså. |
![]() |
![]() |
#468 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du verden, her blir det fest framover!
Tre fortløpende turer i F til MNL. Første en med Dividend i jula, så en med Eurobonus neste helg og så en ny Dividend om noen måneder! Må finne noen nye legs som jeg kan prøve! Sier som Bizflyer: "er det rart jeg drikker!" Men med Bollinger og Dumpa er det jo ingen smerte................. |
![]() |
![]() |
#469 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
#470 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Skal ta'n igjen 13. mars. Da blir det LH i F motsatt vei, SIN-FRA, og da er man sliten etter ferien og tar det rolig. |
|
![]() |
![]() |
#471 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#472 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Greit hvis man skal til Sør-Afrika. Lite med F-seter dit, og både SA og Swiss har en del i C-klasse (75.000 mil). 80000 Nord-Asia i C-klasse også, hvis man ikke finner F-seter eller rett og slett er klar for å slite seg gjennom en tur på business.
#473 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her er et par bilder av nye F i LH's A346. Nettopp satt tilbake i trafikk etter at den fikk satt inn nye F-seter.
http://www.vielfliegertreff.de/attac...-first-346.jpg http://www.vielfliegertreff.de/attac...rst-346-2-.jpg
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 22-02-2011 at 10:36. |
![]() |
![]() |
#474 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#475 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Prøver igjen... Som sagt så er de hentet fra Vielfligertreff.de og bildene er tatt av brukeren "haaky".
http://www.vielfliegertreff.de/lufth...tml#post364255
#476 |
Superflyer
|
![]()
Så jo skikkelig bra ut....
![]() Ser det diskuteres om D-AIHT er MUC-basert fly på vielvliegertreff.... Det håper jeg da virkelig, siden jeg skal fra HKG-MUC i juni med A346....Det hadde vært herlig å få nye F på hjemtur ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nytt supertilbud ja, ikke fullt så godt som de to forrige men meget bra (fikk ikke benyttet meg ved disse anledningene). Jeg vurderer selv en tur til østen i sommer (månedsskiftet Juli/August). Tenker noe routing ala OSL-PVG-XIA-PEK-TYO-OSL (kan selvfølgelig stokke om litt på rekkefølgen her). Dette holder ikke til First, men nok til en tur i C. Enkelte av billettene her kan selvfølgelig kjøpes separat. Har selv tilgang til ANA tool. Skal man jo reise i C så er det North Asia og South/Central Asia som man har tilstrekkelig poeng for. Det jeg lurer på, kan det være vanskelig å finne award seats i denne perioden/høysesong? Isåfall, hvor lenge er disse poengene gyldige, i tilfelle alternativet blir å benytte dem ved en senere anledning?
|
![]() |
![]() |
#478 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#479 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#480 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Inntil 50% ekstra ved kjøp av FB-miles | Bergern | Reiseforum | 2 | 18-04-2012 22:52 |
75% bonus ved kjøp av Miles hos US Airways! | skullis85 | Reiseforum | 1 | 25-02-2011 02:31 |
100 % bonus ved kjøp av Avianca miles | ex_trd | Reiseforum | 0 | 13-12-2010 12:13 |
Tjen M&M-miles ved kjøp av BMW | jcnorway | Reiseforum | 1 | 07-12-2010 12:22 |