I dag fikk jeg et lite sjokk over uvitenheten blandt enkelte SGS på OSL...
Min mor skulle reise med SK fra OSL til KRS. Hun er fylkessekretær i Norges Blindeforbund og hadde med seg en eldre svaksynt dame, som er avhengig av rullator for å gå.. Da de skulle sjekke inn så ble de krevd for et gebyr på 170,- pga rullatoren... Min mor, som var ledsager spurte damen bank skranken om hvorfor. Fikk da til svar at alt over et kolli bagasje skulle betales for uansett hva dette var for noe.. Min mor fikk litt sjokk over svaret, men betalte og bestemte seg for å kontakt SAS kundesenter når hun var tilbake på jobb mandag for å se hva de har å svare.. Er svaret det samme, kommer hun til å gå ut i media med dette...
Fikk litt sjokk når jeg hørte dette, og var innom OSL for å hilse på min mor, så jeg tok turen bort til SAS service senter i avgangshallen.. Men der var svaret bare at jeg måtte ta kontakt med den rette instansen, for dette hadde ikke de noe med å gjøre.....
Jeg jobber selv i handlingen på OSL, og har aldri hørt om noen andre som tar betalt for å sende rullestoler/rullatorer.. Ikke engang DY.... Og det skulle bare mangle..
Stryk karakter til SGS/SAS for denne, får bare håpe at SAS kundesenter har et bedre svar på mandag så SAS slipper mer negativ omtale i media
Min mor skulle reise med SK fra OSL til KRS. Hun er fylkessekretær i Norges Blindeforbund og hadde med seg en eldre svaksynt dame, som er avhengig av rullator for å gå.. Da de skulle sjekke inn så ble de krevd for et gebyr på 170,- pga rullatoren... Min mor, som var ledsager spurte damen bank skranken om hvorfor. Fikk da til svar at alt over et kolli bagasje skulle betales for uansett hva dette var for noe.. Min mor fikk litt sjokk over svaret, men betalte og bestemte seg for å kontakt SAS kundesenter når hun var tilbake på jobb mandag for å se hva de har å svare.. Er svaret det samme, kommer hun til å gå ut i media med dette...
Fikk litt sjokk når jeg hørte dette, og var innom OSL for å hilse på min mor, så jeg tok turen bort til SAS service senter i avgangshallen.. Men der var svaret bare at jeg måtte ta kontakt med den rette instansen, for dette hadde ikke de noe med å gjøre.....
Jeg jobber selv i handlingen på OSL, og har aldri hørt om noen andre som tar betalt for å sende rullestoler/rullatorer.. Ikke engang DY.... Og det skulle bare mangle..
Stryk karakter til SGS/SAS for denne, får bare håpe at SAS kundesenter har et bedre svar på mandag så SAS slipper mer negativ omtale i media