![]() |
|
![]() |
#321 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Han booket seg B747 t/r JNB og vips bytte de flytype...
Nå har de jo også rusk i forgasseren på hvalen enkelte plasser så jeg krysser fingrene for at de ikke finner noe mer (avreise 1/12). Men LH flyr jo også direkte CPT i vinterperioden, samt LX til JNB. Kan man ta til takke med C-klasse har du jo plenty SA og samt TK også. Uansett som nevnt lenger opp - finne plass til to er ikke enkelt.
#322 |
Superflyer
|
![]()
Ren flaks..siden LH satte inn 380 på den ruten tidlig. LH F på 380 kommer du ikke til å få, med mindre det blir satt inn i løpet av neste år på destinasjoner som idag betjenes med 744......men det er lov å gamble
![]() Merk også at det pr nå diskuteres på FT om LH også begynner å bli kjipe på F-seter til enkelte FF-program,på linje med LX...... ![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tusen Takk for den , Dag.
![]() Eneste er at jeg vil til CPT ( Swiss via JNB ??, SAA ?? ) eventuelt Korea er høyt oppe på lista. Har også vurdert Seoul med AF C-klasse på FB's Promoawards. De har nesten alltid tilbud dit. Har bøttevis av FB poeng som må brennes... |
![]() |
![]() |
#324 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Slik jeg har forstått så kan man ikke oppnå mer enn 50K ekstra totalt sett, så å opprette konto på en annen å kjøpe gifts til deg selv vil være nytteløst. Da kan man like godt kjøpe tilleggspoeng uten bonus på seg selv dersom man trenger over 100K totalt
#325 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
"Venner" av deg kan kjøpe miles til seg selv, men booke tur i ditt navn, dermed kan du få 2 stk turer til halv pris
|
![]() |
![]() |
#326 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Ville vært forsiktig med slik halvsvindel iom. at US Airways har konfiskert billettene og miles-ene til flere på FlyerTalk med mer eller mindre kreative løsninger slik som du antyder.
|
![]() |
![]() |
#327 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Enten er det vel svindel eller så er det ikke svindel? Regner med at det står en plass i regelverket om hva som er tillatt, og så får man forholde seg til det. Dersom en person har lov til å kjøpe mil og gi bort en tur til en annen så kan de vel neppe kalle det for "halvsvindel" med mindre det er "helsvindel"?
#328 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#329 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ellers er jo slikt fort gjort å avsløre. Dessuten tror jeg det er slik som det er skrevet over, at man kun kan oppnå 50 000 bonusmiles pr periode, så om man kjøper 50 og får 50, så hjelper det ikke om man får flere "venne"-miles. Fungerer som reisebyrå for tiden, skal sende 5 venner/familie bortover omtrent samtidlig som oss, og sørge for å møte noen i Tokyo og noen på Bali ![]() |
|
![]() |
![]() |
#330 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ringte USAir i går, men dama som hjalp meg sa at jeg ikke kunne reise FRA-KIX-HKG-FRA men måtte reise FRA-HKG-FRA? Hu prata også med en supervisor. Sa eller gjorde jeg noe galt?
|
![]() |
![]() |
#331 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#332 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
#333 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Finns det tilgjengelighet på SQ ? Biz på SQ er godt nok...
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, jeg har bestilt biz på Singapore og første på Thai.
|
![]() |
![]() |
#335 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dag, Takk, flott ..... Får se hva vi finner på neste november.... Ev slutten av mars..
|
![]() |
![]() |
#336 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#337 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det gjelder bare å være kreativ eller treffe på den rette personen når man ringer. Jeg fikk nettopp 3 personer til å booke OSL-FRA-HKG-NRT (stop)-SIN (stop)-FRA-OSL, til den nette sum av bare 100k miles. HKG-NRT er på biz/eco, men de tre lange flightene er på 1.kl for alle.
Last edited by Dag Viking; 13-11-2010 at 18:58. |
![]() |
![]() |
#338 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#339 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det ene er stop-over og det andre er destinasjon, hver på ca en uke. Dette er ikke MIN reiserute, men det var jeg som fant de ledige setene og foreslo reiseruta.
|
![]() |
![]() |
#340 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Men hva gjør vel det, bare å velge BKK som stopover og så fly med Emirates A380 til HKG for en slikk og ingenting i alle klasser ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Inntil 50% ekstra ved kjøp av FB-miles | Bergern | Reiseforum | 2 | 18-04-2012 22:52 |
75% bonus ved kjøp av Miles hos US Airways! | skullis85 | Reiseforum | 1 | 25-02-2011 02:31 |
100 % bonus ved kjøp av Avianca miles | ex_trd | Reiseforum | 0 | 13-12-2010 12:13 |
Tjen M&M-miles ved kjøp av BMW | jcnorway | Reiseforum | 1 | 07-12-2010 12:22 |