![]() |
|
![]() |
#241 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Ringte du 800 18863 ? Jeg har iallefall ikke hatt noe negative opplevelser på dette nr. Lykke til, det blir helt sikkert bra. Som et lite PS har jeg sett på FT at problemene med LX kan være at US har problemer med å se ledige seter på avganger veldig tidlig og veldig sent, selv om ANA,ExpertFlyer eller KVS viser ledige Awardseter..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#242 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
To av tre jeg har snakket med har jo stort sett vært greie å ha med å gjøre, ble bare litt satt ut av han ene jeg snakket med i går. Synes for øvrig det er litt rart at US Airways ikke lar folk gjøre dette over nett, må jo koste mye å ha alle disse folkene sitte rundt omkring og bare ta i mot bestillinger pr. telefon. |
|
![]() |
![]() |
#243 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange sider i tråden her, men for oss som er litt ferske, la oss si: 100 000 miles på kontoen, hva gjør man step by step for å sikre seg en god tur des/jan?:
|
![]() |
![]() |
#244 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Evt motsatt: 1) Bruk ana sin webside for å finne turer eller KVS-tool 2) Booke tur hos USAir (sette reservasjonen på vent) 3) Kjøpe mil 4) Bekrefte booking (Har du gjort 3 så utgår også 2)
![]() |
#245 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har registrert meg på ANA, men får av en eller annen grunn ikke mulighet til å søke på Partner Flight Awards (står i grått - lenke ikke aktivisert). Hva gjør jeg feil?
|
![]() |
![]() |
#246 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showpost.php...&postcount=131 Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#247 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#248 |
Superflyer
|
![]()
Husk...bruker du KVS-tool er O= First I= Business og X=economy....
|
![]() |
![]() |
#249 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siden jeg er "amatør" og det er etterhvert litt mye informasjon i denne tråden så tar jeg sjansen på et kjapt spørsmål: Jeg ser at PSC TOS reiser fra TOS på slike award tickets. Når US sier at Europe - US koster 125' i First, betyr det at jeg kan få en billett til/fra TOS inkludert i dette? Funderer litt på en tur til SEA eller SFO med LH via FRA utpå nyåret.
|
![]() |
![]() |
#250 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, connecting flights er inkludert - her kan man samle flyplasser og typer. Tror det tradisjonelt er veldig dårlig med awards i F på TATL-flightene, dessuten må du huske at du ikke får shoppet mer enn 50.000 på 100%-bonus-kampanjen så de siste 25K koster mer enn de første 25K.
#251 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#252 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Til dere eksperter: Jeg ser at det blir nevnt at award tickets i First over dammen ikke er så enkle å komme over. Det kan være, men når jeg sjekket ved hjelp av KVS Tools så får jeg opp koden FS+ på et par aktuelle dager over nyttår fra FRA til SEA (jeg søkte på *-Alliance Award tickets). Betyr dette at jeg kan regne med at US miles kan brukes til dette (det er en LH-operated flight)? Selv om det koster litt med ekstra miles, så er det fortsatt en god deal for en First-billett..
Dette kan jeg fint lite om, så jeg beklager på mine lite opplyste spørsmål... ![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Da skal det i utgangspunktet være ledig ja. Damen som booket min tur fant ledigeplasser på alle flighter som hadde FS+ og CS+
![]() P.s: Om det er for flyturens skyld du reiser, kan du legge inn forskjellige legs. Feks: OSL-FRA-SEA ut, og SEA-YYZ-FRA-OSL hjem. Så får du f.eks prøvd Lufthansa First ut, og Air Canada First hjem ![]() Tror agentene hos USAir setter pris på om man har søkt opp avganger på forhånd og ber de sjekke ut tilgjengeligheten på disse. Jeg fikk vertfall skryt for å ha forbredt meg godt. God tur! Thomas Last edited by fluxie; 11-10-2010 at 18:17. |
![]() |
![]() |
#254 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det rett at US krever 125' poeng for Norge - USA, mens Norge - Asia (som er nesten dobbel så lang) går for 100'?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilken link på ANA sin side går man på, ikke 100% oversiktelig denne siden..?
|
![]() |
![]() |
#257 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
https://www.ana.co.jp/asw/AMCTopServlet?type=ae Last edited by Trent600; 12-10-2010 at 08:04. |
|
![]() |
![]() |
#258 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
http://www.usairways.com/en-US/Resou...wardtravel.pdf |
|
![]() |
![]() |
#260 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Inntil 50% ekstra ved kjøp av FB-miles | Bergern | Reiseforum | 2 | 18-04-2012 22:52 |
75% bonus ved kjøp av Miles hos US Airways! | skullis85 | Reiseforum | 1 | 25-02-2011 02:31 |
100 % bonus ved kjøp av Avianca miles | ex_trd | Reiseforum | 0 | 13-12-2010 12:13 |
Tjen M&M-miles ved kjøp av BMW | jcnorway | Reiseforum | 1 | 07-12-2010 12:22 |