![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gjorde det samme, og det var null problem. Eneste var at helt på slutten av bestillingen måtte de snakke med han så eide den andre kontoen, for å få det bekreftet muntlig.
|
![]() |
![]() |
#102 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Du kan oppgi et navn i profilen dersom du vil at andre skal kunne handel på vegne av deg. Jeg fikk aldri det spørsmålet på tlf.
#103 |
Newcomer
|
![]()
100k var dermed sikret. Takker for tipset.
Etter hva jeg kan se av uttakstabellen koster det hhv 120k og 150k for en reise bgo-sin i business/first. Kan man kjøpe de resterende poeng som behøves utover de som er kjøpt til halvpris? Og et annet spørsmål til ekspertene, klarer man å fly bgo-sin-dps med stopover i sin? Utover overnevnte destinasjon, hva mener folk er en god value for money destinasjon (sommer, sol og bading..) basert på bruk av overnevnte poeng? |
![]() |
![]() |
#104 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Eks. t/r (Sør-)Afrika om vinteren i F-klasse. C-klasse til USA eller Sør-Amerika med LH.
![]() |
#105 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er man påmeldt. Sør-Afrika i oktober-november høres ut for meg som noe som jeg bør satse på.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Newcomer
|
![]()
Singapore regnes altså som South & Central Asia?
Spørsmålet er om man kan kjøpe de siste 10k for ordinær pris? |
![]() |
![]() |
#109 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Newcomer
|
![]()
Kan man forresten ta med seg en 6 mnd gammel baby på bus/first?
|
![]() |
![]() |
#111 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
![]() Her er temaet diskutert ad nauseum: http://www.flyertalk.com/forum/us-ai...rd-ticket.html Last edited by ex_trd; 09-06-2010 at 17:10. Reason: La til litt saklig informasjon også |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Policyene varierer så du må sjekke med det aktuelle selskapet.
|
![]() |
![]() |
#113 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#114 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra man kjøper miles til de er på konto? Vet ikke om det har noe å si om man kjøper på hverdager eller i helgen. Kjøpte miles i dag morges (lørdag), men har foreløpig ikke fått noe inn på Dividend Miles kontoen.
EDIT: Ringte Dividend Miles i USA og fikk beskjed om at det kunne ta inntil 24 timer før miles var konto. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet ![]()
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 12-06-2010 at 21:02. |
![]() |
![]() |
#115 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og da har undertegnede med sin bedre halvdel booket seg tur
![]() OSL-FRA-ICN med LH i C og F ICN-NRT med Asiana i C NRT-HKG med ANA i C HKG-FRA-OSL med LH i F og C ![]() 850 NOK pr pers i taxes & fees. Nå venter man bare på at billetten skal bli utstedt og sendt på mail ![]()
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 15-06-2010 at 11:21. |
![]() |
![]() |
#116 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pen booking!! Det blir garantert en knall tur.
Kjøte du 100k miles da, og gav bort til bedre halvdel slik at de formerte seg? Høres fantastisk enkelt ut, bortsett fra tålmodigheten man må utvise ved telefonbooking kanskje. Men jeg er vant med å booke via BMI sitt indiske call senter, så tålmodighet har jeg fått! |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, ingen formering av miles her
![]() Kjøpte enkelt og greit 50 000 miles og fikk 50 000 miles i bonus. Gjorde dette to ganger, en gang på hver konto. Det sitter utrolig flinke folk på 800-nr til US Airways. Makan til stå-på-vilje og godt humør skal du lete lenge etter ![]() Tror disse sitter i Tyskland og/eller UK.
#118 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Jeg tok med meg utskrift av bookingen fra Dividend Miles-siden, det var nemlig bare der jeg fant bilettnummeret... Fikk du Ama.ref. på LH og ref. på OZ og ANA ? Det er enkelt å greit å velge seter på respektive selskap. Ha en riktig god tur og TR med bilder forventes ![]() |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Uansett er seter på alle flighter unntatt NRT-HKG fikset så det er jo greit ![]() Noen som kan fortelle hvilke seter som er bra i First hos LH hvis man reiser to stk sammen på B747 og A346?
![]() |
#120 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jcnorway: Hvor mye kommer den herligheten på?
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus vs Dividend Miles etc | CCS87 | Reiseforum | 2 | 16-05-2014 10:09 |
Inntil 50% ekstra ved kjøp av FB-miles | Bergern | Reiseforum | 2 | 18-04-2012 22:52 |
75% bonus ved kjøp av Miles hos US Airways! | skullis85 | Reiseforum | 1 | 25-02-2011 02:31 |
100 % bonus ved kjøp av Avianca miles | ex_trd | Reiseforum | 0 | 13-12-2010 12:13 |
Tjen M&M-miles ved kjøp av BMW | jcnorway | Reiseforum | 1 | 07-12-2010 12:22 |