![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: May 2009
Location: Oslo
Posts: 2,029
|
![]() Quote:
![]() ![]()
__________________
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,896
|
![]() Quote:
![]() Dette er den 3. 5-serien i familien på rad, først en 1999 535i (e39), så en 2003 530da (e60) før fattern kjøpte denne 2007 530xda (e60) og er så fornøyd at det med 90% sannsynlighet blir en 5er neste gang også. Men skal du gå for en 5-serie av denne modellen med koden e60/61 (2003-2010) vil jeg anbefale en faceliftet modell. Dvs fra 2007 og utover. Blant annet er automatkasse såpass mye bedre at man merker det både på kreftene og forbruket |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Takk for info. Ja, det er (530xdat) faceliften jeg trolig går for, av flere grunner. Lavere CO2forbuk gir lavere importpris, dessuten vil man jo ha en "ny" bil som har gått lite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,814
|
![]() Quote:
Er på min tredje femmer selv og har hatt svært lite utgifter, tross litt mye bylkjøring osv, og med riktig utstyr er verditapet overraskende lavt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
Ved kjøp i Norge hadde det trolig blitt en 525xdat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Da var bilen kjøpt. 26md gammel med 32 000km innabords, og absolutt alt av utstyr.
Sorry at jeg kuppa tråden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2009
Location: Oslo
Posts: 1,534
|
![]()
Stilig tr
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,896
|
![]() Quote:
![]() Og både jeg og mine foreldre bodde i området frem til 2008 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Holdt selv til i Skøyenåsveien 19 fra 1982-1995 , så i Oppsal Terrasse 2 5001 og 2011 fra -95 til -99
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,896
|
![]()
Da har vi nesten vært naboer. Bodde selv i et av de hvite husene (nr 11-59) i tunet rett overfor terrasseblokken fra 87-00 og 03-08
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus A 320 Neo mellom OSL-CPH - eller CPH-OSL | ATC-flyradar | Småprat | 17 | 25-04-2017 20:21 |
SAS OSL-CPH-GVA-CPH-OSL 23. og 25.10.2015 | SeatBelt | Register- og ATC-Forum | 1 | 05-11-2015 10:37 |
SAS flyr A340 CPH-OSL-CPH i dag! | Star Flyer | Småprat | 1 | 13-11-2011 18:44 |
OSL-CPH-POZ-MUC-OSL-CPH-VNO-CPH-OSL (2011) | SeatBelt | TripReports | 27 | 01-11-2011 20:46 |
SAS-fly påkjørt av bil | LN-VLE | Småprat | 0 | 06-09-2011 18:58 |