• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Søndagsmorgen

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
God Søndagsmorgen

God morgen, not . nå har politihelikopterer hoovret over nabolaget i 40 minutter, så mye for den skjønnhetssøvnen.

Håper De har engod grunn...

/Geir

Re: God Søndagsmorgen

Du er ikke den eneste som fikk avbrutt skjønnhetssøvnen.
0800 fant bikkja ut at han ville gå tur, og for å få til det, måtte det bjeffes til noen kom og tok han med.

Ellers overskyet vær i Maura, men ingen nedbør..
Ønsker alle en bedre søndag :)

og etter to timers søvn så ble jeg vekket av telefonen klokken 0600 i morrest *gjeeesp* fikk heldigvis sove igjen da.. og bra er det siden jeg har en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang vakt på jobb idag :)

glad søndag fra Asker. Mitt håp om et par timer ved PC'n ble knust da kona kom med bøtte, klut og grønnsåpe og så mot badet... sukk
:jumpin

Glad søndag... Gårsdagens 3 timers konsert på Gjøvik var en kjempesuksess... Men været i går og i dag var ikke like bra... Er sommeren definitivt over???? Tror det blir bærplukker her i heimen og ikke vaskebøtte...

God søndag morgen fra Drammen! I motsetning til visse andre fikk jeg sove leeeenge, og det kan være greit med siste krampetrekning før jobben ugjenkallelig begynner i morgen igjen... heldigvis blir det bare en ukes jobbing før det er ei ke ferie igjen!

Originally posted by CK
Mitt håp om et par timer ved PC'n ble knust da kona kom med bøtte, klut og grønnsåpe og så mot badet... sukk
:jumpin

Yep - hvetebroedsdagene er definitivt over. :hi2

God morgen fra hotellrommet i ATL. Ble ogsaa vekket av husdyr ved aattetiden .. men med Spaceballs paa TV, Starbucks i koppen og Atlanta Journal-Constitution's fete soendagsutgave foran meg, er soendagen greit igang.

Vaeret er skyet og det er meldt regn og torden. Typisk Atlanta-vaer.

..og forresten er Scanair.no oppdatert i dag.:devot:

God Søndagskveld :)

Omsider litt stille på telefonen så forum kan sjekkes.

ca halvannen time igjen av helgevakten, noe som passer meg bra. Dagstur til Tromsø imorgen med madammen. Blir en tur på Polaria og middagen blir naturligvis på Norges beste pizza resturant. Yonas.

Take care dudes and dudettes

:thumbup

Originally posted by LN-SSL
Originally posted by CK
..og forresten er Scanair.no oppdatert i dag.:devot:

Var ikke mye møkk på badet da forstår jeg....;) :D

enten dét eller så er jeg SUPER-effektiv!:up:

Back